Thursday, October 27, 2011

Dah Bertukar Wajah Rupanya


pek lama

pek baru...cantik plak design pek baru ni...tapi sian kat model kanak2 comel di atas...tak nampak lagilah wajah dia tertera kat pek susu ni...huhuhu... 

notadijariku: amarah tul aku ni kekadang..
leh plak hubby tersilap beli susu si kakak...
patutnya DUTCH LADY PERISA MADU 456
tapi dia beli step 123...tu pun si kakak yang perasan...hurmm...nak tukar kat kedai balik tak bleh dah sebab resit ilang...so terpaksalah campur jugakla tanpa pengetahuan si kakak...hurmm...

8 comments

Thursday, October 27, 2011 3:03:00 PM

gua pun pernah stress kejap bila masuk2 keta je bini gua terperasan silap susu.hahaha.

Thursday, October 27, 2011 3:04:00 PM

ermmmmmmmmmm
nasib baik kakak x tau ek

Thursday, October 27, 2011 3:14:00 PM

Pernah gak tersilap beli.. tapi sebab perisanya sama, so anak tak perasan yang dia minum susu untuk 6++ sedangkan dia baru 4 tahun..

Thursday, October 27, 2011 3:33:00 PM

itu ler orang lelaki... cik abe kya pon camtu gak...kalau suh dia beli mesti de yang tersilap..ank la yg jadik mangsa minum nye...hehe

Thursday, October 27, 2011 4:25:00 PM

Assalam...
Nasib baik tak persan kan?
Anak iza susah nak bagi minum susu, sejak 2 tahun dah tak nak minum susu..minum air masak je yg banyak..Dah 4 tahun, dia suka sirap pulak..

http://azilas.blogspot.com

Thursday, October 27, 2011 5:56:00 PM

hihihi kiteorg penah jgk jadi , en somi tersalah beli .. sabo je ler kan .. last2 kasi kt adik ipor .. bior anak dia minum ..

akil suke perisa choc

Friday, October 28, 2011 11:03:00 AM

izan, alamat..coz laki aku pun tersalah beli susu..dier beli susu 456 madu..walhal adik baru makan 123 madu..aku nak pos kat ko

Sunday, October 30, 2011 10:34:00 AM

tlg la sang suami sila alert dan alarm skit mindset tuh..depa nih kena tulis betui2 kt kertas..pastu eja baru pham kot..tiba2 aku lak emo..hehe

Post a Comment