Monday, October 24, 2011

Ini Pun Dikira Rezeki Juga


ari tu aku ada bitau kat entry INI sal nak redeem susu Anmum kan...so aku ada redeem 7 kotak susu kat Anmum...dan jumaat lepas sampai ke opis...4 beralamatkan opis aku...dan 3 lagi di opis hubby...even anak2 dah lama say hai hai bye bye to anmum..tapi dah ada pencedok tu kan, so tak salah aku redeem jugak kan...tapi skang tak tau nak kasi saper yang minum...kalu kasi irfan, maybe dia minum jugak kut...sebab dia main belasah jek susu apa...huhuhu...

tapi kalu aku jual timbang kilo agak agaknya untung dak...
kakak tepi laut kat kemaman sana...mau beli dak...hahaha....
aku jual murah ni...rege kawang kawang... :p

ni dia 4 kotak susu Anmum yang berkapasiti 500 gram tiap satu...
rasanya yang kat hubby berkapasiti 1.2kg kut...sebab ritu aku memang redeem 4 yang 500 gram...dan 3 yang 1.2kg punya...

nengok ar, abis kemek dan rosak kotak susu tersebut...kurier la ni...huh...

kesemuanya aku amik perisa MADU...LANGKAH 4 punya...

notadijariku: takder rezeki aku nak menang ipad tahun ni...sob sob...huhuhu...

11 comments

Monday, October 24, 2011 4:13:00 PM

tak redeem lg..dah kumpul utk 4 kotak 500gm jer... dhia masih minum langkah 3 honey..

Monday, October 24, 2011 4:28:00 PM

wah beznye susu pree

Monday, October 24, 2011 4:35:00 PM

akak punya tak sampai lagi... ;p

sampai dgn ipad kot... hihihihi

Monday, October 24, 2011 4:40:00 PM

wahh, berbaloi2...

Monday, October 24, 2011 4:43:00 PM

redeem gak tapi tukar 2kotak je tp lum dapat lagi..

Monday, October 24, 2011 4:44:00 PM

wahh dah dapat erkk..kita redeen gak tapi 2box je la tu pun lum dpt lagi..

Monday, October 24, 2011 4:48:00 PM

wei ko bg jek anak ko minum
dia sure belasah jek smp licin
hehee
tp kalo dpt jual pn untung gk

Monday, October 24, 2011 4:52:00 PM

x hantar pun lagi.. esok² lah kot..

Monday, October 24, 2011 5:02:00 PM

kalau langkah 3 saya nak..tp langkah 4 tak leh la..irfan masih minum langkah 3...

Monday, October 24, 2011 6:35:00 PM

wah..
byknya!

Tuesday, October 25, 2011 11:29:00 AM

ala.. xde anak minum anmum..

Post a Comment