Thursday, October 6, 2011

Main Campak-Campak Jek Skang Ni...Senang Nya Keje...


hurmm...sakit hati aku ni...tetambah dalam keadaan ngandung skang...bukan apa, bila mana baca berita sal kes campak dan buang bayi skang...adehh...dulu buang jek...skang main campak² plak...apa ko ingat bayi tu sampah??? masa beria syok jek kan...masa ko takmo, senang² jek ko campak...ishh memang emo aku dengan sikap orang cam gini...satu otak memang takde...satu lagi...takde keperikemanusiaan langsung...

leleh air mata aku ni dok baca...kut ye pun tak nak, jangan lah main campak cam gitu...janganlah main buang merata...kasilah kat orang jaga...tak pun dapatkan perlindungan dari rumah pengasih ke memana...orang kita tak semenya tak berhati batu cam gitu...

yelah, tersentap tau baca berita² begitu...satu dahlah mereka yang terlibat ni senang benar nak beranak...tak perlu bertarung nyawa...yelah azab di kubur nanti tak siapa tau...kang ibu yang bertarung nyawa melahirkan anak dosa² kecil mereka akan terhapus kan...yang senang cam derang ni, tak tau lah kan...kadang terpikir gak aku...gi mana mereka ni potong tali pusat lepas bayi tu dilahirkan...arghh...takkan potong guna tangan??? ke ngan pisau...adehh...tak terbayang aku...

opss...sorilah aku emosional sikit pepagi ni...bukan apa...sakit hati tau...ada orang tunggu lama nak dapat sorang anak...tapi yang ni...dapat jek buang...campak...even anak tu tak sah taraf...arghhh...EMO ok...

babai la...dah emo ni kena makan...takleh emo lelebih, kang tekanan darah naik lagi...huhuhu...

9 comments

Thursday, October 06, 2011 11:18:00 AM

senang2 je buang kan sis
geramnya anum

Thursday, October 06, 2011 11:37:00 AM

mmg geram kan izan...
mcm mana la blh tergamak main cmpak2 jerk....
akak pon heran, diaorg nih ptg tali pusat tuh cmner yer???
pastuh cmner plak diaorg nak amik uri tuh???

org yg nak anak, kemain berusaha mcm2 nak dptkan anak...
diaorg nih main campak dan buang jerk...
huhhhhh... mmg gerammm...

akak pon emo tau izan... huhu

Thursday, October 06, 2011 11:55:00 AM

meh kt campak org tu pulak... grrrrr

Thursday, October 06, 2011 12:52:00 PM

kan?.. terfikir gak.. camne depa potong tali pusat tuh eh?...

Thursday, October 06, 2011 1:15:00 PM

Sedih kan. Org lain susah nak dpt anak. Tapi dorang ni senang betul. Pastu main campak² jer. Nak beranak pon senang jer. Kuasa allah kan.

Thursday, October 06, 2011 1:16:00 PM

sabar wahai ibu mengandung.. jgn emo2.. Yelah kan.. terfikir jugak apa jenis hati org mcm tu.

Thursday, October 06, 2011 1:28:00 PM

bayi yg dicampak itu adelah hasil 9bulan slps'bulan madu' valentine day,tahun baru la kot kan..

Thursday, October 06, 2011 3:05:00 PM

tu la..hari nie baca paper..ada lagi kes campak baby..dlm laut..sbb takut kena tangkap dgn pegawai kebajikan...
sekarang musim ampak2 plak..sedih baca..

Friday, October 07, 2011 10:51:00 AM

aku lagi sakit hati bila baca berita tu... geram betui ....

Post a Comment