Saturday, October 15, 2011

Mari Membuat Stok


alhamdulillah...hari ni hari kelima aku berpantang...so far so good...luka pun makin baik rasanya...sebab leh berjalan dengan laju dah ni...hahaha...bleh gitu???owhh...dari hari ketiga aku dah mula buat stok...leh dikatakan stok dalam pantang...sebab sok lusa mau ajar dak iris ni minum dalam botol...guna puting...bukan pe, sebagai persediaan...sok nak tinggal kat pengasuh senang...riso jugak kalu dia takmo minum ngan botol kan...hehehe...

dan...ni hasil yang terkumpul dari hari ketiga berpantang hingga ke hari ini...
walaupun ada yang tak berapa nak penuh...tapi alhamdulillah...ni seme rezeki kan...

dan semuanya tuk dak iris ni...
senyum la dapat minum susu ibu tanpa culas kan...hehehe...

babai...sambung nanti...

9 comments

Saturday, October 15, 2011 8:28:00 PM

waahhh awal2 dh buat stok. bestnya dpt gomol baby huhu

Saturday, October 15, 2011 8:48:00 PM

Tahniah atas kelahiran baby baru..comel iris..

Saturday, October 15, 2011 11:08:00 PM

tahniah cik mot..dah bersalin rupenye ye..

Sunday, October 16, 2011 12:35:00 AM

sronoknye dgr citer ibu2 yg buat stok susu ni..hrp2 dimurahkan rezki susu cam cikMot la tuk anak ke2 eina nanti..

alolo tomeinye Iris, senyum lg ha..cutelah~ tak sabarnye...hee~

Sunday, October 16, 2011 12:48:00 AM

byknya stok susu....best. akak dulu tak penahnya sebyk itu

Sunday, October 16, 2011 1:32:00 AM

alhamdulillah rezeki.....aku pun tgh ajar ni...pam bagi pam bagi..ehehehhe stok baru 2 botol ni..kalah aku dgn ko

Sunday, October 16, 2011 7:31:00 AM

Bagus Ada usaha sebegini, smg dpt susukan baby sepenuhnya hgga 2 tahun

Sunday, October 16, 2011 7:52:00 AM

woww..bnyak tu.. gud luck izan...

baby tu comel sgt2..siap cenyum tu..sweetnyerrr :-)

Sunday, October 16, 2011 3:09:00 PM

slamat membuat stok

Post a Comment