Thursday, October 20, 2011

Menu Dalam Pantang...Sendiri Masak...Sendiri Melantak...


adehh...hampir kelaparan aku ni tau nunggu en hubby pulang dari suping barangan dapur...kejap2 dia kol tanya barang itulah inilah...aneh tul kalu orang laki ni suping...mesti nak tanya pe nak beli...walhal dah bekalkan dengan senarai barang yang diperlukan...tulah, lenkali masa suping bersama, jangan asyik kepit ngan anak jek tau...

dah menunggu lama akan kepulangan en hubby...sudahnya aku masak sendiri jelah ari ni...ala, sok pun kena masak sendiri jugak tuk makan tengahari kan...sebab sok hubby dah stat keje dah...btw kan, mekasih pada rombongan opismate yang sudi menyinggah nengok iris dan ibunya dirumah tadi...syahdu plak mak...ramai tu...3 buah kete sekali datang...

bila mereka seme pulang jek...gegas aku masa tuk diri sendiri tau...lapar kekdahnya....
tapi aku masak simple jelah...menu orang berpantang...hehehe...
dan hasilnya nasi putih + sup lobak putih + ayam panggang...eh ayam bakar...hehehe...
skang dah kenyang...sehari aku makan nasi sekali sahaja...petang makan roti cicah milo sudah...
tu pun dah kenyang dah...burpp.....alhamdulillah...

dan siap makan...budak kecik ni pun bangun...ajak main dulu sebelum sambung tido sesi berikutnya...hehehe.... 

gud girl la  nak...cam ginilah yang kita cari...huhuhu...

notadijariku: hari nak ujan...saper nak tolong angkat kain di jemuran ni...hehehe...

24 comments

Thursday, October 20, 2011 3:43:00 PM

alololo, comelllll..
dh bukak mata dah...:)

Thursday, October 20, 2011 3:46:00 PM

comelnya baby sis

Thursday, October 20, 2011 3:53:00 PM

ala bestnyer der baby.. tang dalam pantangtu memang tak best sikit sebab tak leh jalan.. tapi memang dalam pantang kenaler bersabar sikit makan kalau gitu selalu senang nak dapat badan idaman balik...

Thursday, October 20, 2011 3:55:00 PM

geramnya tgk iris tuh!!!

Thursday, October 20, 2011 3:55:00 PM

comel....

sendiri masak??? hubby xtolong ke??
xpenat ke?

Thursday, October 20, 2011 3:58:00 PM

MAKAN NASIK SKALI AJE SEHARI SURE BLEH KURUS NIE......SUKANYER TENGOK BABY....COMELLLLLLL

Thursday, October 20, 2011 3:58:00 PM

Comelnya dieeeeeeeeeee!

Thursday, October 20, 2011 4:02:00 PM

comel sangat

Thursday, October 20, 2011 4:03:00 PM

geramnya tgk pipi gembol

Thursday, October 20, 2011 4:08:00 PM

waa zan..ko makan nasi sekali sari jer..hebat hebat..tak lapar ke zan...
kya kalau makan sekali jer sari...tentu tentu nye budak kecik tu lapau...takde susu

Thursday, October 20, 2011 4:10:00 PM

comel..... comellllll.. mulus je kulit

Thursday, October 20, 2011 4:17:00 PM

sedap tu ayam bakar

Thursday, October 20, 2011 4:22:00 PM

COMELNYA.... LEPAS NI MESTI SOLID CIKMOT

Thursday, October 20, 2011 4:29:00 PM

makan ayam dah?...
kalau akak dlm pantang mmg ikan je... ayam lepas sebulan...
tapi kalau Izan ok takpe la... luka dah baik ke?... klu belum ganti makan ikan dulu...

Thursday, October 20, 2011 4:30:00 PM

comel nya iris.....makan nasi sehari sekali...mmg leh slim lpas ni....

Thursday, October 20, 2011 4:36:00 PM

comeyyynya iris :)

comey seindah nama :)

Thursday, October 20, 2011 4:52:00 PM

comelnyerrrrrrr....dia dok tgk akak mkn ke tu hehe

Thursday, October 20, 2011 5:16:00 PM

samala...cam ya makan nasi dalam pantang 1 hari sekali je,ptg memang cicah roti dgn miloo

Thursday, October 20, 2011 5:29:00 PM

Alolololo...tomeinya, rasa mcm nak baby lagi...ahaks...

Thursday, October 20, 2011 6:03:00 PM

teringat masa saya pantang dulu, sebab pantang sendiri, kadang2 kalo somi x sempat kena masak sendiri le..huhuh

Thursday, October 20, 2011 6:28:00 PM

comella iris!

Friday, October 21, 2011 8:57:00 AM

tomeinye..pipi mcm pau, hehe

Friday, October 21, 2011 11:57:00 AM

comeinyer irisss.... (^_^)

Sunday, October 23, 2011 10:14:00 AM

iris dh celik mata...tuh la masa depa mai hg musti sembang tak hengat la.dh2 depa balik lapaq tak sangga la noh..pepun..pinggan tuh sedih la aku tgk zan..kotya hg pantang pun hehe.jgn marah..

comey aih iris..

Post a Comment