Monday, October 17, 2011

Nak Makan Pun Sayang Kalu Gini


ini adalah cokelat tau....present from cik geli...masa dia melawat iris di rumah petang semalam....

comelnya aihh...nak makan pung sayang...tapi aku tak makan pung...tak berani la nak makan pelik2 dalam pantang gini...so anak dan anak besar jelah yang melantak cokelat2 ni....

ishh ko kak geli..saje jek kasi present cokelat ni kan...saje kasi aku meleleh air liur...sib baik aku bukan penggemar tegar cokelat gini...btw sangat comel...sampaikan tak sampai hati nak makan....hahaha....

14 comments

Monday, October 17, 2011 2:39:00 PM

comel nye
kalo aku pn syg wei nk mkn
buat deco umah pn cung

Monday, October 17, 2011 2:40:00 PM

alorrr, someynya!!!

Monday, October 17, 2011 3:00:00 PM

wah comelnye jeles2 hee ;)

Monday, October 17, 2011 3:24:00 PM

memang comey cokelat tu...heeheehee...akak nengok je yea..

Monday, October 17, 2011 3:32:00 PM

comey cekelat tu..
kak geli mmg saje bg masa cikmot tgh pantang...sbb nak bg bebudak yg makan bukan maknye, heheheh

Monday, October 17, 2011 3:46:00 PM

comeynyaaaaaaaaa......walopung daku tak berapa gemor mkn coklat handmade ni tp memang sgt tertarek dan menarek lah deko coklat tuuuuu

Monday, October 17, 2011 3:50:00 PM

wah..cikgeli.bagi cekelat...oo so hg dok kt pjaya la skang nih yer..
btw, aku nk tanya kat hg..emm nayfa nih how to sebut..neyfa ka naifa...?plz explain..tq..

Monday, October 17, 2011 4:40:00 PM

seb bek ko tak makan cekelat tu..kalau makan ...jenuh ler kena berpantang lagi pas ni...lemakk tuu

Monday, October 17, 2011 5:00:00 PM

tu yg syg tu..xboleh nk mkn plak

Monday, October 17, 2011 5:03:00 PM

cumelnyeee, memang tak sampai ati nak makan pun

Monday, October 17, 2011 5:45:00 PM

perghhhhhhhh...

untng la kan dapat cekelat gini.. tp tu la.. cam sayang je nak makan.. dah la berpantang.. heheh.. ujian namanya tu kan.. :)

Monday, October 17, 2011 6:21:00 PM

hehe ye la mmg kiut
frame je la ehehe

Tuesday, October 18, 2011 8:27:00 AM

comey3...hehe...sarungkn la kasut tu kak..:p

Tuesday, October 18, 2011 9:55:00 AM

alolooo... cute jer... kalo cam gini.. harus ku simpan.. kasi letak pengeras... hahaha.... x sanggup nak mkn...

Post a Comment