Friday, November 11, 2011

11.11.11 Versi Aku Plak...Takmo Kalah Tu...


ok, aku baru nak online ni..memandangkan tarikh hari ni agak cantik...so kenalah abadikan kat dalam belog sendiri...buka belog tadi nengok ramai yang up sal tarikh hari ni kan...ok, so aku pun takmo kalah jugak...hahaha...

ekseli aku baru pulang dari klinik...ari ni genap umur IRIS sebulan...so rini ada check up kat klinik kesihatan sana...dan kena cucuk hepatitis B dos kedua...dan tadi masa kat klinik ada jumpa eima manja dan baby girlnya si alisha...tido jek alisha masa jumpa pepagi tadi...lepas kena cucuk barulah jaga...sempat jugaklah kasi adiah tuk bb alisha...sib baik teringat yang eima pun ada check up hari ni...

lepas abis urusan kat klinik tadi sempat menyinggah di opis sebab nak amik satu paperbeg parkson yang misteri...naper aku kata misteri sebab sebab sebab...even aku tau saper pengirimnya tapi terkejut aku dengan apa yang terkandung dalam paperbag tu...macam2 ada...tergaru mak gini tau...kalu korang nak tau apa isi kandungan jugak tunggulah aku up di entry berikutnya...skang tak sempat nak snap gambar sebab dak IRIS tengah menetek sesambil aku menaip entry ni...huhuhu...

lepas singgah opis, singgah kat opis NRE  jap....jumpa kak lynn...amik 'beg basah' @ wetbag tuk buh cd yang aku order sebelum aku cuti bersalin ari tu...pastu singgah kat opis JPN plak...perghh...mentang2 la ari ni tarikh yang cantik...ramai tul pasangan pengantin yang berkahwin hari ni tau...dah penuh perkarangan opis JPN tadi dengan pasangan pengantin terutamanya pengantin dari bangsa cina...derang terus daftarkan perkahwinan kut...owh ya aku p opis JPN sebab nak kasi cd yang ada member order itu hari...sekali IRIS pun dapat adiah dari achik RIN...alahaii...memang rezeki hari ni lah...pergi dengan tangan kosong...sekali balik penuh dengan isi kandungan...memang rezeki di hari 11.11.11 ni lah...huhuhuhu....

lepas ke opis JPN tu singgah kedai rakyat 1 Malaysia plak...sebab nak beli minuman cokelat...sedap jugak minuman cokelat kat sini...rege pun murah...nengok kan...sekali aku ni dapat keluar, banyak tul tempat yang aku singgah...yelah, ingat senang ke aku nak keluar...ari ni baru hari yang ke 30...kalu nak cukupkan 44 hari berpantang...maknya ada lagi 2 minggu lebih gitulah...tapi lepas ni kena misi ke LPPKN plak...misi mencari kaedah perancang yang sesuai...skang dah ada 3 'calit' so rasa cukuplah jadi SARJAN dulu...huhuhu...

klah, IRIS pun dah tido ni...kita sambung nanti...daaa...

notadijariku: eima si manja...kalu ko online, sila bitau ek...nanti aku bitau web yang jual nursing wear cam yang aku pakai tadi tau...daaa....

5 comments

Friday, November 11, 2011 11:52:00 AM

amboi, byknye tmpt menyinggah... dasat la akak..

Friday, November 11, 2011 11:57:00 AM

bestnya jadi sis nie

Friday, November 11, 2011 11:59:00 AM

:) xnak kalah ye...hehehe

xpelah....hari ni pun cantik je

Friday, November 11, 2011 12:55:00 PM

hehe...

ni ena kena apdet gak ni.. :P

Friday, November 11, 2011 2:00:00 PM

dasyat cikMot...nyempat je menyinggah sana sini.. ^_^

Post a Comment