Monday, November 14, 2011

Jangan Pandang-Pandang...Duduk Renggang-Renggang...


alkisahnya petang semalam, aku menerima kunjungan sahabat lama bersama familinya dan si bujang pipi jembul RAYYAN ANAQI...datangnya si mel kerumah aku dengan berhajat...hajatnya nak suruh pak harris trim rambut si rayyan tu ha...mulanya mel ingat nak botakkan aje...tapi aku cadangkan trim jek dulu memandangkan mel kata pada januari hadapan derang nak buat majlis cukur jambul tuk anak sulung dan cucu sulung dalam famili derang ni...dah tu kalu botak, sian orang marhaban nanti nak cekau apa tuk amik berkat cukur jambul si rayyan ni kan...so senang citer trim jelah...lebih kurang jam baper tah derang sampai ke rumah...tak buang masa hubby terus jalankan tugas dia...dah orang percayakan dia kan...kenalah buat...

maaf gambar masa proses trim rambut tu tak diambil...sebab kejaan aku memegang dak rayyan yang sangat aktif tu...dah pandai melonjak2 dah...pastu pandai senyum bagai...mulanya letak dalam bouncer...tapi tak jalan...dan hubby plak guna gunting tuk trim rambut dia...nengok cam susah nor nak trim sebab sekali tak duk diam...aku cadangkan kai mesin jek...guna mata no 3...huhuhu...sementara aku dok pegang dak rayyan tu...mummy mel dok pangku iris...hehehe...tukar anak kejap...

dah sudah jadilah begini rambut anak bujang tu...pipi jembul tak tahan...geram tul nak geget...hehehe...

rayyan-'ishh awek sebelah ni....sibuk jek...
iris-'ibuuuu...... 

rayyan- " awak...pandanglah sini wak...
iris-" huh, tak hingin... 

iris- "eh rayyan, yang awak menempek kat saya ni pesal...
rayyan- " saje nak nengok awak yang botak ni...hahaha... 

rambut sebelum ditrim...
masih terpacak lagi???
owhh...tidak tidak... 

pepun mekasih mel atas adiah tuk dak iris tu...
comel bangat rompers tu...aku yang terlebih suka...hahaha...
tapi pelik plak aku...sweater pink tu tuk saper sebenarnya...sebab nengok saiz 2 tahun...
kalu tuk iris, kena tunggu 2 tahun kemudian la...hehehe...

notadijariku: minggu ni balik kampung...yey!!!!

10 comments

Monday, November 14, 2011 8:24:00 AM

alahai...comellllneyrrrrrr....

Monday, November 14, 2011 8:29:00 AM

alolo iris tomei2 geram nk cubit2 nih

Monday, November 14, 2011 8:45:00 AM

cumel, cumel n sgt2 cumel!
gambar last pling suka!
hahaha

Monday, November 14, 2011 9:26:00 AM

alahai, sis comelnya

Monday, November 14, 2011 9:46:00 AM

fuyooo, rambut asal dak rayyan tu mahal woo..


dua² sm embam!!

Monday, November 14, 2011 10:14:00 AM

waa..rayyan anak mel ya...tgk rambut asal dia keperang perangan....
ish dak iris nih makin berdebok..aku rasa nih nk ikut si abang irfan nih...hehe

Monday, November 14, 2011 10:22:00 AM

alahai comeiii nya ...geram tgk

Monday, November 14, 2011 10:26:00 AM

Sama² bolat, geramnya nengok ☺☺

Monday, November 14, 2011 11:35:00 AM

dua2 muker bulat gete...
cubit2 kang...

rayyan tuh kemain pacak rambutnya yer... hehhehe....

Monday, November 14, 2011 4:53:00 PM

wah!! boolatnyer dua2 dak tecik nieh..... nak geget pipi bleh?.. hehe

Post a Comment