Thursday, November 3, 2011

Menjadi Satu Igauan...


adakah ianya satu KEPERLUAN??? atau satu KEHENDAK semata-mata???


hurmm...makkkkk...nak pinjam duit...nak beli peti baru...huhuhu...

notadijariku: ni DF aku yang dulu...telah selamat berada di rumah mak...eh di kedai runcit mak di kampung...mak buh ais ketul dalam ni...so nak amik balik segan...sebab ritu kasi ingatkan dah tak guna...eh salah salah...ingatkan lambat lagi nak tambah bilangan anak...so senang citer mau beli baru dalam tempoh yang terdekat...makk...pinjam duit barang seratus dua...hahaha...dasar kan...

16 comments

Thursday, November 03, 2011 12:36:00 PM

insyaallah ada rezeki sis

Thursday, November 03, 2011 12:38:00 PM

ye ye, same jugak..mendalah ni menjadi igauan sampai mengigau², ekekeke..

Thursday, November 03, 2011 12:57:00 PM

aku lum lagi sampai tahap keperluan tuk menggunakannye nih...uhuhuhu sadish....

Thursday, November 03, 2011 1:01:00 PM

erm, kalu dah biasa guna bende ni, mesti nak kn ada jugak kat umah kan...

Thursday, November 03, 2011 1:08:00 PM

kak...kn dh kata ri tu, beli baru je.. klu amik balik, buruk siku.. hahaha

Thursday, November 03, 2011 1:14:00 PM

sy mmpu bg seposen dua aja!
hahaha

Thursday, November 03, 2011 2:05:00 PM

beli jangan tak beli... takper punyakan...

Thursday, November 03, 2011 2:45:00 PM

utk kite yg mmg wat stok EBM ni mmgla satu keperluan..tak muat wei letak kat peti ais 2 pintu tu je..bekorban utk anak2..takpela kan asal dorg dpt yg tebaik..

Thursday, November 03, 2011 2:57:00 PM

wahh..besonye peti ais..biase orang meniaga jek yg simpan peti ais camni..heheh

Thursday, November 03, 2011 3:20:00 PM

beli je... fikir utk Iris... ;p
ala... nak susukan Iris 2 tahun kan?... lama tu nak guna...

nnt bila dah tak guna... nko buat aiskrim... pastu jual la ais krim tu... dpt income balik kan?

Thursday, November 03, 2011 3:22:00 PM

zan..kalau nk beli berapa RM nih? tu la rezeki iris melambak2..bagus la zan...hg beli lak ka..elok la beli...nnti hg leh meniaga eskrem kt pjaya nnti..hhe

Thursday, November 03, 2011 3:54:00 PM

mcm mesin basuh, tapi bukan kan?...heh.

Thursday, November 03, 2011 4:44:00 PM

tunggu bonus bulan 12.. hehehe..

Thursday, November 03, 2011 5:27:00 PM

beli jer baru izan..
salute tgk awak buh susu dlm DF nie dulu..
kagum2..

Friday, November 04, 2011 11:25:00 AM

leh tau tk brape herga peti ni?? x nah jupe lak...

Saturday, November 05, 2011 6:13:00 PM

klu guna DF ni bil api tak melampung ke...huhuhu

aku nk try wat stok dulu...klu niat murni aku berjaya aku akan usahakan dptkan DF dulu...skrg ni bleh brangan dulu botoi pun tak pi beli lagi.....huhu

Post a Comment