Friday, November 11, 2011

Paperbag PARKSON Dan Ini Adalah Rezeki Anak


ok sambung citer sal paperbag yang aku warwarkan di entry bawah tadi...ekseli itu hari adalah SESEORANG yang sangat aku kenali...telefon aku...bitau yang dia nak kasi adiah kat aku eh bukan tuk aku...tapi tuk dak IRIS..dah memandangkan aku tengah cuti bersalin...kata 'dia', dia tinggalkan adiah tu kat opis jelah...memandangkan dia pun mau ke opis aku, mau jumpa ngan bos aku katanya...aku pun bitau, ok jelah...sebab 'seseorang' ni dah banyak kasi aku adiah...terkedu aku dibuatnya...

so dah alang2 keluar tadi kan...sebab tulah aku singgah ke opis...tapi tak naik ke atas pun...just tunggu di tepian jalan bersebelahan dengan taska jek...mujurlah ada opismate yang baik hati sudi turun semata nak serahkan paperbag ni dan berserta dengan surat suratan yang ada...owhh, ai miss my boss a lot la...eh tetiba kan...hahaha...bukan apa, dah kebetulan ada check up dak IRIS kan, tu aku ajak hubby singgah kejap...sebab ritu masa aku tanya opismate adiah apa yang 'dia' kasi...kata opismate lembut jek, maybe baju...kalu baju bajan ni, nak tunggu aku naik opis baru nak mik adiah ni, riso plak tak sempat dipakai oleh dak IRIS...huhuhu...

dan nilah paperbag yang aku  katakan itu...

masa dapat jek paperbag ni...terus geledah apa isi yang terkandung di dalam...masa opismate kata baju, aku bajet dalam sehelai jek...yelah, takkan nak bajet berhelai2 kan...eh takde orang yang baik hati nak kasi berhelai2 cam ada kedai sendiri kan...hahaha...

sekali aku nengok mak aihh....banyaknya...aku syak ni mesti p kedai main amik amik dan amik jek pe yang dirasakan sesuai...kendian bayar...alahaii...dalam tu ada mitten dan booties...2 pasang stokin...kasut lembut...sehelai skirt dan baju... 

pastu ada rompers cap Anakku...yang lelain sema cap BabyKiko...owhh masa kakak dulu aku suka beli baju bajan cap ni...sebab rege yang berpatutan dan kualiti kainnya yang bagus...tapi kebanyakkan baju kakak seme aku dah kasi kat kengkawan yang terpilih masa bersalinkan dak IRFAN dulu...arghh, mana aku bajet nak bersalin sorang lagi anak dara...hahaha.... 

eh ada lagi dua helai baju kaler pink seperti dibawah ni...alhamdulillah...leh la dak IRIS pakai  dan melaram masa majlis kawin makcik dia minggu depan...tak perlu ibu nak beli baju baru lagi...alhamdulillah...nilah rezeki kan... 

pastu masa singgah kat NRE jumpa kak lynn tadi sebab nak mik begbasah di bawah ni...
polka dot...i likee.... 

dan masa p opis JPN anto cd tuk member...nilah adiah tuk dak IRIS yang member kasi...alhamdulillah...dalam sehari dapat berhelai2 baju...jimat duit ibu...tak yah beli baju dah tuk iris...ritu masa kumbah sisa2 baju kakak yang ada, masih ada beberapa helai baju yang masih elok leh dipakai...ok per, leh pakai so tak yah nak bazir beli banyak baju kan... 

alhamdulillah...benarlah kata orang kan...setiap anak yang lahir ada rezeki dia kan...syukur padaMU ya Allah...

notadijariku: tunggu naik opis nanti baru nak p bank, buka buku akaun tuk HAYFA' NUR IRIS ni...

12 comments

Friday, November 11, 2011 3:10:00 PM

rezeki anak2

Friday, November 11, 2011 3:16:00 PM

Murah rejeki iris ☺☺

Friday, November 11, 2011 3:17:00 PM

syukur...
cute miut plak tu baju2nye

nnt posing pakai baju yg last sekali tu
mesti cute pakai cap belang2 tu

Friday, November 11, 2011 3:24:00 PM

alhamdulillah..murah rezeki dak iris tu.. comel² baju tu..

Friday, November 11, 2011 3:28:00 PM

wahhhh, rezeki iris..:)

Friday, November 11, 2011 3:43:00 PM

alhamdulillah murah rezeki anak tu..
tambah rezeki mak dia... hehe pasal dah kurang belanja baju anak...

Friday, November 11, 2011 3:53:00 PM

alhamdulillah rezki iris ;)
1 ari bleh dpt berbaju2, hehe

cantek la wetbag tu..
bape rm tu?
bleh muat bape cd?

Friday, November 11, 2011 4:14:00 PM

murah tul rezki..alhamdulillah

Friday, November 11, 2011 4:35:00 PM

kan betul tu...anak ada rezki masing masing...syukur

Friday, November 11, 2011 5:06:00 PM

alhamdulillah, rezeki iris.....

Sunday, November 13, 2011 10:06:00 AM

waaaa.sonoknya..rezeki adik iris...semua pinky2..so cute mute

Monday, November 14, 2011 8:30:00 AM

wahh rezeki ni

Post a Comment