Saturday, December 17, 2011

Adeh..Selesema La Pulak


hurmm....dari malam tadi dah rasa cam perit tekak...SAH...memang tepat sangkaan aku...dan hari ni selsema pun terjadi...ni kes berjangkit la...memula hubby yang kena jangkitan ni...lepas tu si kakak...pastu aku...adeh...aku riso la kalu selsema tu berjangkit kat anak dara kecik aku ni...sure sangatlah kasihan ok...moga antibodi dia KUAT...

yang paling tak best bila selsema ni tak lain tak bukan bila hingus asyik terkeluar jek...tekak pun rasa geli2...badan pun dah mula rasa seram sejuk...sengal2 badan ni...adeh...tadi dah telan ubat selesema...tapi rasa cam belum kebah ni...nak telan banyak2 kang riso melarat kat iris la plak...takpelah...kena kuatkan diri...

ok chow...syahdu nengok anak dara kecit ni tido...tadi pagi dia dah kena 'sunat'...itu nanti aku citer lain la...eh dah sunat dah bleh kawin ni...ada sesapa nak jadi menantu...hahaha...