Saturday, December 24, 2011

Aktiviti Di Hari Minggu...Ginilah Hari-Hari Bila Mood Baik Mari..


nilah kejaan mereka berdua....
time mood baik kan..
kalu idak asik bergaduh jek...
sejuk perut aku bila nengok moment cam gini...
kan bagus kalu hari2 cam gini..
hehehe...

bila kakak menjadi cekgu...siap pensel tu nak rotan adik...
adehh...

mainan ni dah lama aku beli...
tapi baru ari ni aku keluarkan tuk irfan main...
sebab kalu aku keluarkan awal2 selalu wat sepah jek mereka berdua ni... 

ok bang, dok rumah pun kena belajar jugak ye...sib baik dah mahir biarpun ini kali pertama dia buat..
betul kata  orang...anak lelaki ni dia cepat belajar...sebab dia akan perhatikan apa yang kita buat... 


hurmm...esok jelah kita kuar ye sayang...rini abi keje lagi...malam kang baru balik...
alahaiii....

4 comments

Saturday, December 24, 2011 9:47:00 PM

anak lelaki ni cepat tangkap dari segi pemikiran, iq...tapi lambat matang..

anak perempuan ni cepat membesar, dari segi saiz dan lain2..dan cepat matang...

apa2 pun mmg mcm cikgu la si kakak siap pensel sebagai penunjuk tu...good good girl

Sunday, December 25, 2011 11:38:00 AM

suka tengok budak2 main....kadang2 bahasa mereka penuh dgn khayalan...kita yg terhibur hehe...

Tuesday, December 27, 2011 9:26:00 AM

seronok kan... aku rindu saat2 ni! tetiba rasa rindu sgt dgn hana. selalu buat rmh bingit tp aku happy :)

Tuesday, December 27, 2011 3:10:00 PM

irfan lagi besaq pada kakak.

Post a Comment