Friday, December 23, 2011

Ayuh Ke Tesco Yuk


ok...ritu ada diskaun susu irfan...
hari ni plak susu DL kakak...
so nak tak nak, jom ke tesco jom...
ayuh...kita serbu...hehehe...


ekseli baru sampai rumah dari opis...
tadi p opis kejap...
balik dari opis singgah taska anak2 uruskan pasal bayaran...
sebab tak lama jek lagi mereka akan kembali ke taska
dan aku pun akan kembali bekerja...
alhamdulillah, semuanya sudah selesai...duit bonus yang dapat abis ke yuran anak2 jek...
so tinggallah saki baki yang ada...syukur...

so apa citer ari ni???

7 comments

Friday, December 23, 2011 2:15:00 PM

murah jgk susu dutch lady tu ..
selalu beli kt 99speed mart je , psl mmg murah , kt tmpt lain sure rm20 ++

Friday, December 23, 2011 2:22:00 PM

wow murah susu dutch lady. memang kena pegi beli tu. hari ni baru tergedik gedik nak beli bajuskolah bebudak tu

Friday, December 23, 2011 2:59:00 PM

blh la habaq kt akak sy sbb anak dia minum susu ni..






nk kerek ckit ni.. ada voucher tesco RM150 xtau nk beli apa.. hahahaha...

Friday, December 23, 2011 3:27:00 PM

Sama lar susu anak² kita.. bagus.. mmg malam nie plan nak p shopping barang dapur & anak² pon.. tapi.. susu tue.. ntah² dah abis stok.. selalu sangat macam tue.. macam pisang goreng panas!

Friday, December 23, 2011 3:34:00 PM

mrah susu tu
aku nak cr susu gak la
abes dah susu mia
bulan lepas tetiba dia nk mnm susu
padahal lama dah benti susu

Friday, December 23, 2011 3:41:00 PM

hah! masz x tengok yg belah kiri tu, masz tgok yg belah kanan katalog tu..... micro oven.. cam best jerk tp xder tpt nak letak dah kat umah tu.. da berangan nak beli nie... huhu

Friday, December 23, 2011 3:43:00 PM

Yeay! TQ sbb share info nie...

Post a Comment