Thursday, December 22, 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang-Kisah Cinta Dua Negara


hurmm...bagi yang meminati pelakon genteng muda belia dari indon tu...jangan lupa saksikan drama BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG pada malam ni...
22 Disember 2011 jam 930 malam di saluran Astro Ria..



eh cowok ni kan tengah top berlakon drama NADA CINTA yang aku terjebak nengok skang...tu yang aku tau tu...hahaha...abislah, dah jadi kaki tb dah aku ni...alahaii....

lupa lak...ni dia pelakon utama drama ni...

notadijariku: adehh...demam sinetron dah aku ni...ishhh ishh....larikkkkkkkkkk

4 comments

Thursday, December 22, 2011 3:48:00 PM

cm best je

Thursday, December 22, 2011 3:56:00 PM

Sama la tak sabar gak nak tengok citer nie :)

Thursday, December 22, 2011 4:28:00 PM

cik mot tak hbis cuti lg ker..wah byk syok kan dpt layan tv....

Thursday, December 22, 2011 7:06:00 PM

suka elfira loy!

Post a Comment