Thursday, December 29, 2011

Jalan Jalan Ke Jusco IOI


cuti krismas yang lalu, bawa anak3 semua jalan2 ke jusco ioi...naper jusco sana...cam takde jusco yang lebih dekat kan...ekseli aku ada sedikit 'urusan' di jusco itu...tu yang harus melencong ke sana tu...kalu idak baik p jusco yang berhampiran yang tidak memerlukan wang untuk pembayaran tol...

sampai sana terus bawa anak3 ke playground yang terletak dalam jusco tu...sebab memang salah satu tujuan UTAMA ke sana nak kasi mereka berdua main puas2...yelah dah berminggu asik dok terperap kat rumah jek...kadang time cuti hujung minggu pun apak dia keje...dan ni time tak keje, haruslah membawa mereka keluar dari kepompong itu...sesambil tu, aku cam biasalah...harus p cuci mata kan...bukan senang dapat keluar cam gini...sementara hubby dok perhatikan anak2 bermain...aku tinggalkan dak iris ngan hubby...dan terus melilau mencari barang2 keperluan yang telah disenaraikan...

tiba2...ternampak satu cardigan yang agak cantik...
adehh, ginilah kalu beranak perempuan kan...
aku rasa lebih kurang bertahun gak la aku meninggalkan hobi membeli barangan anak perempuan yang berumur dalam lingkungan 0-12 bulan ni...sebab dapat irfan itu hari kan...memang tak pandang langsung baju bajan anak gegirl...tapi dapat iris ni, kena pandang semula...hahaha...

nilah cardigan yang aku khabarkan tu...cap JBABY...hak milik jusco kekdahnya...
saiz 4-8 bulan...

tanpa segan terus amik...nengok kat tag ada dikepilkan tag merah...maknanya ada potongan 70%
so terus grab...rege memang mampu milik...
sampai je rumah terus test kan kat anak gadis dibawah...
ok ngam...

meh close up sikit...

ni baru kaler biru...kalu kaler pink lagi comel kan...nak2 yang polkadot...hehehe...
arghh...penyakit lama dah kembali ni...hehehe...
maklumlah kebanyakkan baju2 comel si kakak dulu aku dah wat sedekah amal jariah...
so kena kumpul semula la...huhuhu...

notadijariku: dulu...tak pernah pung aku nak merasa pakai gaju gini tau...tu yang beria beli tuk anak3 tu tau...sob sob...

10 comments

Thursday, December 29, 2011 12:43:00 PM

jelessssss.. sbb tk dpt nk soping baju pink lg..meroyan je rsa bila tgk baju gugurl yg super duper comel dgn color pink.. huwaaa

Thursday, December 29, 2011 12:53:00 PM

alololoooooooo comel gilerrr

Thursday, December 29, 2011 12:57:00 PM

Comelnya....

Thursday, December 29, 2011 1:16:00 PM

geram tgk pipi comey iris......kalu ada dekat mau cik dah cubit2 gomo2 pipi tu

Thursday, December 29, 2011 1:21:00 PM

alalala
chumel sgt2
nanti jadi bini sy saya beli lagi mahal cardigan tuk dia!
hahahaha

Thursday, December 29, 2011 2:11:00 PM

eee sonok kan kalu pi shopping compleks.. kalu dah stat capai 1 baju tu, nak capai lagi dan lagi dan lagi... sam[ai x hengat dunia rasanya.. huhu

Thursday, December 29, 2011 3:53:00 PM

alahai..comellnyerrrrr.. cubitkan pipi tu..
haaa..gnilah klo dh ada bby girl..smua geram.. lya tgk pon geram..tp apa daya asya dh beso... huhu

Thursday, December 29, 2011 4:56:00 PM

tembamnya si iris nih kak..hehe

Friday, December 30, 2011 12:51:00 PM

ehh adik dh lain la.. xde rupa cina cam abg n kakaknye.. hehe tembam lg mata yg bolat

Friday, December 30, 2011 5:00:00 PM

comel je baby pakai cardigan :)

Post a Comment