Thursday, December 22, 2011

Kasih Seorang Kakak


dok rumah ngan anak2 ni kan...so citer aku banyak sal mereka la...sok sok meke dah besar dan aku telah tiada, so leh la meke baca blog aku ni sebagai satu diari...jangan sok2 blog ni di CAJ sudah...mak tak mampu nak bayar...

ok ari ni citer berkisar pasal anak dara sunti aku ni lah...si kakak HANAN NUR INSYIRAH ni...ekseli kan dah banyak kali si kakak dok suruh aku snap gambar dia dengan adik kakak kata dia...
dak iris la...aku ni malas tul nak melayan...abi dia jek yang rajin melayan...aku banyak menda lain yang nak 'dilayan'...hehehe...tapi dek kerana  kesian setelah asyik permintaan yang sama jek diminta...maka aku tak sanggup lagi nak nak tolak permintaan dia tu...hehehe...

yang ni adik kakak katanya...bistu irfan tu siapa pulak kakak tanya aku...anak ibu la kata dia...
adehh...aku pening seketika...hahaha....

ok nah kakak, nengok ni...
adik pasrah bila kakak menempek kat dia...
kakak kan sayang adik...rajin mengasuh adik...
tapi aku tak leh harapkan sangat...
kang lain plak jadinya...dah banyak kali perkara yang tak sepatutnya terjadi...
huhuhu....

dan yang ini juga...
so buat kakak tersayang...ibu harap kakak puas hati...
baca ni bila kakak dah besar dan pandai membaca tau...
siyes la, tak tau aku nak jawab apa bila soklan yang sama jek asyik dia dok tanya...
'ibu, lamanya kakak nak besar...kakak nak guna laptop ibu...alahaii...apakah???

buat anak dara berdua
kamu berdua anak2 dara ibu yang tersayang...dan sorang lagi satu2nya anak bujang ibu
(buat masa ini...22 disember 2011)... :P
erkk...ibu tengah kumpul wang skang ni...nak kasi seutas gelang tuk anak dara ibu ni satu sorang...doakan ibu ye...agagaga...

notadijariku: hurmm...just wondering...agaknya la kan....bila rege emas nak turun lagi ni...ishh...

10 comments

Thursday, December 22, 2011 10:02:00 AM

dlm gmbr 1st tu, dak iris mcm xrela je.. hahaha..

Thursday, December 22, 2011 10:04:00 AM

hehe..emas makin naik ada la kak..tang nak trun tuh ntah la bila..:)

Thursday, December 22, 2011 10:09:00 AM

@mizzkechique
hehehe, memang tak rela pong...masa tu dia tengah lalok...ngantuk sangat dia...

@AYuNG
nampaknya beli zhulian sudah...hehehe

Thursday, December 22, 2011 10:35:00 AM

comelnya adik..takde rezeki nk jumpa adik ari tu..

semoga niat murni akak tu cepat2 tertunai,insyaAllah ada rezeki anak2 akak tu =)

Thursday, December 22, 2011 11:33:00 AM

sayangnya kakak pada adik

Thursday, December 22, 2011 11:33:00 AM

muka adik mcm pasrah sgt kena layan ngn kakak..hahahah

Thursday, December 22, 2011 11:35:00 AM

itu la kan bila dpt bby girl meroyan la plk nak beli rantai bagai kan...dh la rega mas mahal skrg ni..kena kumpul sikit2 lah..hehee

Thursday, December 22, 2011 12:49:00 PM

waaa..bahagianya kakak dgn adik...msti hanan syang sgt kt iris kan..
aku pun kak pia ada rantai dengan gelang tangan..mjq adik ammar lelaki..tak yah la nk beli emas bagai kt dia..hehe

Thursday, December 22, 2011 1:26:00 PM

dua2 cumel!

Thursday, December 22, 2011 3:28:00 PM

aritu ada minggu bila turun rm123...serius...ada kawan sempat beli

Post a Comment