Wednesday, December 14, 2011

Kemana Tumpahnya Kuah Kalau Bukan Ke Atas Mee???


sepatutnya rasa gembira bila ada helper yang sudi menolong kita mengemas rumah kan...
tapi tidak bagi aku...sebab bukan ditolong kemaskan...tapi makin bersepahkan adalah...
marah??? of kos la  menaikkan kemarahan aku...
tapi ini memang saling tak tumpah nurut fiil aku yang suka berkemas...

nengok dak irfan ni...tiap kali aku nak nyapu...
tiap kali tu jugak dia nak menolong...
siap dimintanya penyapu dan ambilkan penyodok sekali...

dan sesambil tu mata tak lepas dari menonton televisyen...
hok ni saling tak tumpah fiil si apak dia... 

memang tak jadi wat kejelah aku kalu cam gini...

notadijariku: kalu si apak rajin cam gini kan best...
takdelah hari2 ibu mendung selalu...hahaha...

10 comments

Wednesday, December 14, 2011 11:33:00 AM

alolo somelnya dia.. hehe.. kecik² dh rajin..

Wednesday, December 14, 2011 11:38:00 AM

heheh lawak la abang irfan tembon nih..tgk gaya cam budak dajah 1 dh ..hehe..amboi kan main nk tlg ibu nih..izan nih anak harapan nih...:)

Wednesday, December 14, 2011 11:56:00 AM

husband akak lagi la... klu disuruh dia buatla..klu tak disuruh... sampah kat tepi kaki pun dikuisnyer ajer... nama nak ambik penyapu sapu... kirim salam!!! hahahaha....

Wednesday, December 14, 2011 11:59:00 AM

Rajinya anak bujang nih, untung klo buat menantu ☺☺☺

Wednesday, December 14, 2011 12:03:00 PM

Irfan mmg comel. Suke tgk die. Mengingatkan sy kat Aydin. Tp Aydin besar. Lom msk 2 thn g. Entah2 sama besar dgn abang Irfan. Hiks~

Wednesday, December 14, 2011 12:18:00 PM

hantap btul badan anak bujang akak ni..
blum 3thn lagi kn?
dah mcm budak 5thn!

Wednesday, December 14, 2011 12:27:00 PM

ibu dera irfan yea..... ^_^

Wednesday, December 14, 2011 12:37:00 PM

same jerk ngan anak dara masz... huhu

Wednesday, December 14, 2011 12:54:00 PM

skrg ni masih umah apartment..masih boleh tahan la lagi...nak kemas tu tak amik masa lama....
bagi aku mudah la skit...sbb pernah merasa kat duk kat presint 11..mudah nak kemas dan cepat..

kalo rumah bertingkat....haru la sedikit..amik masa sedikit...
dan kalo umah aku mcm skrg ni...memanjang gitu lagi la haru dgn 4 bilik lagi, 3 bilik air lagi, mmg haru tul...skrg ni ada pembantu leh la tlg skit2...tapi di kawasan tertentu je..ceh kan

Wednesday, December 14, 2011 3:06:00 PM

Hehehe.. sok² bila dia besar.. mesti tergelak sakan baca entry ibunya nie.. hehheheh

Post a Comment