Friday, December 23, 2011

Kerana Dia BoBoiBoy


ok nak tanya korang...anak anak korang suka nengok tak citer  boboiboy ni???
anak suka jugak...dulu dok layan upin ipin...
tapi bila BBB ni kuar dok layan citer ni plak...
mulanya aku tak suka sangat kartun ni...
sebab ada lawan2...owhh anak anak aku ni memang aku tak ajar langsung nengok kartun lawan2...terutama sekali otomen tu ha...
tapi nengok kartun BBB ni cam lite2 jek dia punya lawan2...so bleh la layan....
aku pun turut serta melayan...paling suka watak yaya...comel...tak abis2 ngan kuih dia yang bleh memengsankan orang yang memakannya...hehehe...

dan kerana minat yang mendalam pada kartun ni...maka sangguplah si ibu dan bapa membeli cd2 yang dijual...
so far ada 3 jek koleksi cd yang kami punya...yang pes tu jek takde...

dan ni yang paling baru...baru jugak la ditayangkan kat tv3 tu...dah ditayangkan baru leh kuar cd...lama gak aku menunggu cd terbaru ni tau...citer pasal PAPAZOLA...hehehe...

dan jangan tak caya...sehari berkali2 anak bujang dok ulang pasang cd ni...pai dah bleh hapal dialog mereka2 tu tau..alahaii anak....

pepun ANAK GEMBIRA...IBU BAHAGIA...hahaha...

6 comments

Friday, December 23, 2011 3:43:00 PM

kalo tanye dhia nak tengok upin ipin ke boboioy..tetap jugak dhia pilih boboiboy..dah tak mo layan upin ipin dah..dulu tu la pujuaan ati die..

Friday, December 23, 2011 3:50:00 PM

auni pon suke boboiboy....asik la nk tgk cd nyer

Friday, December 23, 2011 3:57:00 PM

haihh..sama je mcm darwisy..hari2 boboiboy..haitu demam upin ipin..smpi dh blh hafal nama watak..hahaha

Friday, December 23, 2011 5:19:00 PM

akak nye CD sudah hancur - calar balar akibat dipasang hari-hari... ;p

Friday, December 23, 2011 5:22:00 PM

aku kat rumah punya budak pun sangat suke sampai laki bini hampir bergaduh sebab berebut telebisen...

laki aku donload je..malas nak beli ni

eh, tapi bbb ni pun layan gak..kelako..

Saturday, December 24, 2011 1:11:00 AM

samala cam anak2 akak, kalo dah boleh ngadap tv tgk cd, org lain tak boleh tgk dah laaaa, ngadap aje citer katun tu, 5 hari 5 mlm, tensennnnnn

Post a Comment