Friday, December 23, 2011

Kesian Pada Mereka


hurmm...nampaknya cuti aku akan berakhir tak lama lagi...esok lusa aku akan memulakan kerja ku semula...kadang rasa seronok...tapi kadang rasa agak berat hati...terutama sekali berat hati nak 'berpisah' dengan dak iris yang sudah tentu 24/7 dok melekat jek ngan aku kan...tadi aku ke opis kejap tinggalkan dia ngan abi dirumah pun dia dah merajuk tau...merah mata, mulut dok bising dok mengadu ngan aku..alahai anak...bukan ibu sampai ati nak tinggal...cuma ibu ada hal yang perlu disetelkan...kalu bawa iris sure pergerakan ibu terbatas nanti...

dan tadi lepas balik dari opis terus singgah taska anak2 kejap...buat pembayaran mana yang patut...so taska si hadif dan hayfa' dah setel...cuma taska si hanan je belum...owhh itu urusan abi dialah kan...dan jangan lupa guna duit abi sekali..hahaha...

malam ni abi mereka keje lagi...sampai ke esok petang...walhal baru jek balik dari pd...kadang kan, aku kesian pada anak2 ni...yelah, siang malam asyik terkurung jek dalam rumah...lepas boring dok depan, main dalam bilik...gitulah hari demi hari...si abi ni plak asik sibuk jek manjang...nak luangkan masa ngan anak2 pun terbatas...so aku harap sangat ari ahad ni kalu dia tak keje leh la bawa anak2 keluar dari kempompong ni..bawa p jejalan kat bawah blok ni pun dah ok...berkembang jugak otak...nak harapkan aku tak le kan...nak dukung iris lagi...irfan lagi...kakak lagi...maunya haru...kalu iris dah berjalan lainlah...aku leh wat kepungan tuk ketiga2 mereka ini...

buat anak2, maaflah ye...nanti bila abi ada masa, ajak abi p playground ek...

sesekali...mereka pun perlukan terapi kan...hurmm...

wiken yang sangat membosankan...sama jugak seperti hari2 yang berlalu...alahaii...cepatlah masa....

5 comments

Friday, December 23, 2011 9:47:00 PM

sabar lah. nanti ada masa boleh lah bawa anak-anak tu makan angin. :)

Friday, December 23, 2011 9:54:00 PM

ini lah nasib anak2 ibu bapa berkerjaya kan....sian anak2

Friday, December 23, 2011 11:29:00 PM

kesian si kecik nanti akak tggalkan dia

Friday, December 23, 2011 11:30:00 PM

Oloolooo..
Ksian nyeee ank2 tu..
Hmmm..xpe2..
Krje kan..

Friday, December 23, 2011 11:52:00 PM

huhuhu..... sama lah ngan anak2 ct ni...tiap ari rutin yg sama jer
pagi pi umah ngasuh..petang balik umah...tgok tv..main dalam umah..tido..

sian kat depa..

Post a Comment