Thursday, December 1, 2011

Masa Untuk Berblog Sudah Hampir Tamat


untuk hari ini ye kengkawan...tajuk gempak kemain kan...hahaha...aku mana leh kalu tak menulis...tepu otak aku nanti...tapi tuk hari ni takat ni jelah kut entry aku...sebab nak mula mengemas...petang ni ada orang nak datang ke rumah..pasang 3 bijik kipas...

naper sampai 3...sebabnya 1 kat hall...2 lagi dalam bilik...ada yang belum tau, kuarters yang aku tumpang ni adalah kuarters PENEROKA yakni kuarters yang paling awal dibuka semasa pembukaan putrajaya ni...so kat dalam rumah ni kipas syiling yang sedia ada cuma ada 2 jek...1 kat hall luar...dan satu lagi dalam masterbed room...2 bilik lagi nan ado kipas...panas berdesup tau...tapi kena guna kipas lain la...

dan ritu persatuan penduduk utarakan masalah ni kat BPH sana...suh upgrade sikit kuarters lelama ni...dan setelah ditimbang tara maka derang pun bersetuju la tuk pasang kipas yang baru kat kuarters2 lelama ni...dan giliran rumah aku adalah hari ni...

sib baik rini hubby keje luar...dia jadi emcee pembukaan mahkamah syariah yang baru tu kut...so program sampai jam 12 jek...lepas tu dia balik rumah kut sebab ada orang nak datang ke rumah pasang kipas kan...bistu takkan aku dan anak2 jek nak menunggu...segan ar...tetambah kalu mat2 endon yang buat keje tu...kang keje kemana aku kemana kang...hehehe...

senang citer hubby kena ada dirumah la time tu...so, aku kena cecepat kemas apa yang patut...sebab nak gril seme kan sure habuk punya...

oklah...jumpa nanti...thanks for drop by...daaa...

6 comments

Thursday, December 01, 2011 11:48:00 AM

iya ka zan..ok la tuh..then sapa yg akan wat bayaran..hampa bayar dulu then claim kt bph la yer..

Thursday, December 01, 2011 12:33:00 PM

lega kan... tak yah gaduh nak beli kipas lagi... ;p

Thursday, December 01, 2011 12:55:00 PM

pindah mana tu? kitorang pon minggu ni sibuk ngemas umah..pindah taman heheeh

btw salam kenal :)

Thursday, December 01, 2011 2:03:00 PM

haa selamat mengemas ye kak..dh setel pasang pun selamat mengemas lg sekali...hehe

Thursday, December 01, 2011 2:12:00 PM

"keje kemana, aku kemana kang"

erk, statement apakah itu... haha, kira indon tu dok lepak2 n izan lak yang kena panjat2 pasang kipas ker.. hehe

Thursday, December 01, 2011 2:31:00 PM

hehe..gitu la kekdahnyer kak...
et ni ha sama jek dgn..asal org nk mai baru la ribu tnk mengemas...huhu

Post a Comment