Monday, December 26, 2011

Mee Kosong Pilihan Saya...Terbaik!!!


hurmm...ari ini hari cuti...tapi bagi aku hari2 cuti...dah hampir 3 bulan pun bercuti...
selagi tak naik keje kan...so anggaplah ini sebagai satu percutian...
dan bila anak2 ada dirumah cuti bersama...aku jadi pening kan...cam aku citer sebelum ni...
pening nak masak apa....
tapi nilah rupa mee kosong yang jadi pilihan dak irfan...
makan bleh bertambah ok...jangan tak tau...hehehe...

tak caya...nengok...sangat2 berselera ok...hehehe...

ibu suap dia takmo...ate nak makan sendiri...saya kan abang...

bersungguh dia makan kan...ate ni makanan kegemaran dia...

dan makan sambil nengok tb...mata tak leh terlepas pandang...

sekian, cerita pasal mee kosong... :P

4 comments

Monday, December 26, 2011 4:38:00 PM

aku kalo bagi anak makan sendiri sure beralas kan surat kabo lama...kalo idak..uhuhuhuhuhu sambil makan sambil mengomel la aku...

Monday, December 26, 2011 5:10:00 PM

mee kosong pun tak kisah janji sodappp

Monday, December 26, 2011 8:12:00 PM

Me kosong pun nampakmenyelerakan ya

Tuesday, December 27, 2011 9:45:00 AM

yum yum..sedap nye...tb memang tak leh lupa..hehe

Post a Comment