Tuesday, December 27, 2011

New Hair For New Year


salam semua...
bersua kita kembali...
ni citer sal semalam...
semalam kan cuti sempena krismas...
so aku ada ajak  hubby ke the mines sana...
dengan satu niat nak potong rambut sendiri dan rambut si anak dara...
dengan alasan..senang nak pakai tudung bila sekolah bermula minggu depan kan...
ate masuk tadika islamik...kenalah bertudung bagai...huhuhu...

mulanya nak melalak jugak anak dara ni...
siap suh berpegang bagai...
sib baik ada hubby...
puas jugak memujuk tau...sekali dok tak diam...adehh...

muka pasrah...potong pendek terus senang..asal nak ikat rambut jek susah sangat kan... 

tara...nilah hasilnya...fesyen 'bob' rasanya...ni dari pandangan hadapan... 

dari pandangan belakang...nampak kemas jek...senang... 

dan dari pandangan sisi jugak... 

dan buat pertama kalinya setelah bertahun agak lama aku berambut panjang dari remaja hingga ke hari semalam...aku jugak telah memotong pendek rambut aku seperti gaya di atas...
sangat selesa, kemas dan tunggulah rambut ni panjang balik...
so takde masalah kan sebab aku bertudung...hehehe...

gambar aku??? mana leh letak...pantang beratus hari lum abis...seri lum ada...g pun aurat la...hahaha...daaa....

11 comments

Tuesday, December 27, 2011 10:25:00 AM

:) nice.....macam topi keledar....HAHAHA

xpe ...lain kali simpan panjang

Tuesday, December 27, 2011 10:27:00 AM

wah..siap gi salon potong rambut.dulu maera kecik2 ibu yg potongkan.selalunye pendek cam jantan.katenye senang urus dan elakkan kena kutu.hurm..

Tuesday, December 27, 2011 10:29:00 AM

comeinya sis

Tuesday, December 27, 2011 10:38:00 AM

kakak pasrah jer di ambil gambar...cute kakak..

nak gi tgk adik ni..jumaat ker..leh dok?

Tuesday, December 27, 2011 10:53:00 AM

comel kan, suka gak ieda pesen topi kledar ni masa ieda kecik2 dulu, kemas je :)

Tuesday, December 27, 2011 11:07:00 AM

ai pun nak putung rambut juga tak daya dah keguguran je manjang kdg2 rasa nak potong macam asekor tu biar tumbuh yg baru yg lebih menyihatkan tapi kang laki tgk xselera pulok hahahah

Tuesday, December 27, 2011 11:58:00 AM

Comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Tuesday, December 27, 2011 2:44:00 PM

waaa..lawa la rambut nih ala2 Rihanna.e e e ela ela...heheh..depan lak rmbut ponny..cantik la kakak..terserlah la ciri2 wanita kak hanan..

Tuesday, December 27, 2011 3:14:00 PM

sama mcm dak anis jugak... nampak lebih kemas kan.. :)

Wednesday, December 28, 2011 8:06:00 AM

comel apa girl berambut pendek.. nampak lebih aktif dan lincah

Wednesday, December 28, 2011 1:31:00 PM

aku pun suka gaya ni. kemas je kan. tp hana bkn blh ddk diam. kejap2 rmabut serabai ke kanan ke kiri hahahaa

Post a Comment