Tuesday, December 6, 2011

Orang Lain Ada Berpuluh-Puluh...TAPI Aku Hanya Ada Seketul


ye aku ada seketul jek BE...tu pun syukur...takpelah...sikit2 lama2 jadi bukit...ingat ritu nak cash out...punyalah lama menunggu amaun terkumpul cukup RM50 tu...tapi baru ni jek baru jadi RM50.04...tapi dah terlambat la nak cash out...berjanggut kang aku kena tunggu cek nak sampai...senang citer tunggulah ujung bulan ni...cash out sempena ujung tahun kan...malas nak tunggu ianya beranak pinak...aku bukan blogger fofular...nak masyuk2 cam orang lain kan...takpelah...asal ada sudah...hehehe...

ni jelah satu satunya BE yang bermaharajalela kat blog usang aku tu....
kebetulan dak irfan memang peminum tegar susu Dugro...feeling cam duta susu dugro plak...hahaha...


skang tengah rancak dok running...kalu dah jadi ME sok...maka bertambahlah amaun yang bakal aku cash out kan ujung bulan ni...

notadijariku: bersyukur atas apa yang ada...tak elok jadi TAMAK kan...

4 comments

Wednesday, December 07, 2011 8:14:00 AM

walaupun satu tp jumlahnyer banyak kak..org pun tengah running seketul jugak..tp sangatlah slow..huhuhu...

Wednesday, December 07, 2011 9:47:00 AM

sape kata aku ada puluh2 pandai je ko hahaha

Wednesday, December 07, 2011 10:23:00 AM

syok kan pada kengkawan yang dah ada berketul2 BE tu. ada seketul pun dah ok kalo dok running, BE akak dah jadi ME, so takde ketul dah punnnn

Wednesday, December 07, 2011 5:18:00 PM

sama je dengan wawa punya akaun.. seketul dua ketul je masuk..

Post a Comment