Saturday, December 31, 2011

OSBON...Terbaik La...Tapi....


hehehehe...baru aku nengok ni ha...maklumlah tak langgan Astro Warna...ginilah jadinya...
tapi kan, pepun lawak OSBON memang terbaik la...ni menunjukkan kebangkitan pelawat veteran...thumbs up buat mereka...



TAPI kan...masa nengok video ni...mata aku dok tertacap kat minit 3.29 tu...nakal arhhh mata ni...owhh abang Aaron...hahaha...

nengok...tersenyum simpul abang AA nengok lawak OSBON ni tau...leh ar amik derang berlakon drama arahan sendiri kan...buat drama lawak...huhuhu...

mesti ramai yang hadir nengok MLM malam tadi, tersenyum puas...sebab dapat nengok sekali hero yang makin ngetops tu kan...hahaha....

6 comments

Saturday, December 31, 2011 11:33:00 AM

olorrrrr.... abg eren ajer.... hehehe.....
tp osbon mmg terbaekkk....

Saturday, December 31, 2011 11:49:00 AM

@Zue AnnaLeeya
hehehe haruslah...kan saya salah sorang hotlovers dia...ekekeke...dan2 tu ngaku kan...

Saturday, December 31, 2011 12:08:00 PM

x sempat tgk MLM mlm td...smpai umah kul 9.30...bila duk depan TV leh lak tertido

Saturday, December 31, 2011 12:16:00 PM

yeah OSBON terbaekkkkk =)

Saturday, December 31, 2011 3:20:00 PM

akak tak sempat tgk pun semlm, ada majlis makan2 kat umah abg ipar. kena tunggu ulang le jwbnya

Saturday, December 31, 2011 6:09:00 PM

siaran ulangan baru nak start ni. nak layan jap:)

Post a Comment