Friday, December 30, 2011

Rindu Pada Diri Sendiri


hurmm...sok lusa dah nak start keje kan...arghh cepatnya masa berlalu...rutin harian hari ni cam biasa...nak citer pun malas...sama jek...huhuhu...kalu ada yang perasan, sekali pun belum pernah aku tempek gambar sendiri kan lepas bersalin ni...arghh...tak sanggup nak tempek rasanya...semenya dah berubah hampir 360 darjah ni...alahaii...

kadang2 kan, aku rindu pada kekurusan diri yang dulu...
tapi dulu kan, naper aku rasa aku dah gemuk...buncit...
tapi bila nengok sekarang barulah aku rasa yang owhh kurusnya aku dulu...
berat tak pernah cecah 50kg tau...
skang??? hurmm...dah nak cecah 100kg pun...
mak aih...
ada sesape yang nak taja ke LWM tak...hehehe..

aku...satu ketika dahulu...

dulu kan glamer tudung yang besar cam gitu...skang ada lagi ke tak???
arghh ayu plak aku masa ni kan...hahaha...opsss, terpuji diri sendiri la plak...larikkk

4 comments

Friday, December 30, 2011 11:59:00 AM

pakai spanx wei...

Friday, December 30, 2011 12:52:00 PM

tudung besar tu akak ada simpan lagi... guna buat bedung anak... hehehe... besar tapi tak tebal... jd anak tak panas...

Friday, December 30, 2011 4:27:00 PM

Hahahahah!

Ms bujang2 dulu, sape je yg tak slim kan?

Friday, December 30, 2011 4:58:00 PM

takkan dapat balik berat dan potongan asal dulu..dalam mimpi je la kot.huhu

Post a Comment