Sunday, December 4, 2011

RINDUku Yang Tiada BerOMBAK


arghh...mencik mencik...jeles jeles...sana sini blogger yang dah p nengok filem OMBAK RINDU dok review sal filem ni...ada yang kata filem ni best...siap kasi 5 bintang pun ada...tapi tak kurang yang kata so-so jek filem ni...eh beselah tu kan...citarasa seme orang tak sama2...masing2 berhak kasi pandangan sendiri kan...

aku??? arghh...jangan ditanyalah kan...buat aku sedih jek...bukan pe, memang filem ni filem yang aku tunggu2 untuk ditonton selepas filem LAGENDA BUDAK SETAN dan NUR KASIH THE MOVIE...tapi dengan keadaan dan situasi sekarang...mana mungkin aku nak p panggung wayang...saper mau nengokkan anak2???sapekah yang sudi menjadi babysitternya...ni nak nengok abang aaron kat ALAMANDA petang ni pun tak dapek...huhuhu...ceh ada hati jugak tu...

tadi terdengar OST lagu tuk filem ombak rindu ni...nyanyian hafiz dan adira...leh tahan lagu tu...cam sedih jek...arghh...ni yang rasa kena jugak p nonton ni...novel ombak rindu 3 series tu seme aku dah baca...dari HARIZ bujang...kahwin ngan mila...ngan izzah...cerai...dan macam2 la...yang pasti happy ending tuk novel yang ketiga tu...izzah dan hariz kembali bersama...dan punyai dua anak...yang sorang nama asya...sorang lagi masih lam perut...jangan tak tau hariz dah jadi tuan haji dah time tu...

ok even aku tak nengok filem ni lagi...aku nak gak kritik sal filem ni...terutama sal pelakonnya...hahaha, takmo kalah tu...menurut novel, HARIZ tu digambarkan sebagai kacak, hensem, genteng dan macam2 la...so bila AARON AZIZ yang mainkan watak HARIZ, aku terima...memang kenalah...:p tapi yang tak bestnya bila watak IZZAH tu diambil maya karin...sebab dalam novel izzah ni digambarkan sebagai gadis kampung...kalu pelakon yang aku rasakan sesuai dengan gambaran cam izzah ni bagi aku lah tak lain tak bukan EIRA SYAZIRA tu...hehehe...yelah maya karin kan muka dia pan asian...jadi gadis kampung memang tak cocok la...tapi aku bukan osman ali...so dia punya sukalah...hahaha...

takpelah tak pat jumpa HARIz...dapat jumpa HARrIs hari2 pun jadilah...ok per...nak dekat dah nama derang tu kan...ingat dulu, masa doc scan, kalu anak lelaki memang aku nak buh nama HARIz tu...tapi IRIS jugak yang keluar...hahaha...

ha satu pesanan dari abang eren tu...

Aaron Aziz wrote:
Nak jumpa #Hariz esok tak?
1250pm wangsa walk,
310pm alamanda,
4.05pm klcc,
4.40pm times square :)
Cinema visit for #ombakrindu

eh ce korang nengok kul berapa dia ada kat alamanda...pastu jam berapa lak dia ada kat klcc...perghh...baper jam jek dia kat alamanda tu...tak lama mana pung...lebih kurang sejam gak kut...

pesanan kat driver aaron...jangan bawa laju2 ye...malang tidak berbau tau...hehehe..

ok babai...

4 comments

Sunday, December 04, 2011 9:27:00 AM

pttnye dr wangsawalk p klcc dlu thne time square and last alamanda...sebab yg 3 tu dkt2 ..alamanda je jauh nk..hehehe..tkpe nanti tgk kt astro first ek...sedih lagu adira & hafiz tu..best gk citer ni even ada gk certain part yg tk ok..heheh

Sunday, December 04, 2011 9:38:00 AM

@mama tisya
tulah pasal kak...cam pelik jek...maybe dia tak sabar nak p alamanda dulu kut...hahaha...

huhuh, nampaknya cam gitulah..kena tunggu astro first la...saya mesti nengok ulang2...hahaha

Sunday, December 04, 2011 10:53:00 AM

emm mai aku jaga budak2 tuh zan..hehe..
wey aku rasa ok la maya karin..w/pn she's pan asian..tp wajah dia lebih kepada wanita melayu klasik yg jelita.okey..btw..kalau mik eira syazira tkut la laku ja..:( ops...
pepun aku tnggu dvd cr je..hehe

Sunday, December 04, 2011 12:29:00 PM

tetek ku membengkak skrg ni..lupa bawak pam..dah ler rumah jauh dari opis....kena balik rumah jugak ni amik pam...ehehehehehhee

rindu ku berombak pada si kecik..

eh tiba2....

Post a Comment