Monday, December 5, 2011

Tidur Berbedung Barulah Nak Lena


lain budak lain fiilnya kan...
kalu budak ni...nak tido dia sangat gelisah...
senang citer aku bedung jek...barulah dapat lena dengan selenanya...

lepas tu buh dalam playpen dia...kalu letak atas tilam di bawah sangat bahaya...
ada kakak dan abang dia yang kadang suka tak tentu arah...
sangat murbahaya...

ni gambar tadi...baru jek tido lepas bedung...
alhamdulillah jaga iris sangat senang...
dia akan nangis kalu nak susu, pastu kalu sangat mengantuk...
so kalu dah ngantuk tu harus bedung kemas2...tepuk2 sikit barulah leh lena...
kalu malam bedung kejap...dah agak lena aku bedung separuh jalan jek... 

ingat masa irfan dulu...sampai umur 10 bulan tido berbedung...
sampai tak muat kain bedung terpaksa guna kain batik dan kain pelekat apak dia...

notadijariku: kalu pai ke tua nak berbedung, maknanya kena guna cadarlah kan...hahaha....

14 comments

Monday, December 05, 2011 12:09:00 PM

tomeinya muka iris tido!

Monday, December 05, 2011 12:16:00 PM

cadar pon cadar la cikmot...janji dia dapat tido dengan selesa udah ler...suke tengok budak tido

Monday, December 05, 2011 12:19:00 PM

comel anak no 3 ni mot, 3 dah ek, tak tekejar aku....

Monday, December 05, 2011 12:43:00 PM

comeinya sis

Monday, December 05, 2011 12:47:00 PM

alorr, comel je..

Monday, December 05, 2011 12:50:00 PM

oo kena bedung...ok la tido pun lama kan....tudia irfan dulu smpai 10 bulan..hehe.skme la irfan...tui la..kalau lagi besaq mmg kompem guna cadar la..hehe

Monday, December 05, 2011 1:04:00 PM

salam kenal dan dofollow sini
tengok kain bedung baby tu teringat kain bedung anak2, kalau lampin memang x muat, sbb tu beli kain cotton buat sendiri untuk kain bedung, bercorak2 lagi cantik.. kalau anak akak, bukan takat tdo, time bagi makan pun akak bdung, lagi aman akak nak bg dia makan...

Monday, December 05, 2011 1:07:00 PM

skang baby jarang dah nak bedung..to anak2 kamo mmg suka dibedung! bagus..syok je tgk airis tidoo

Monday, December 05, 2011 1:14:00 PM

ololo comeynya dia!!!!

jom tengok entri baru saya...
http://adlinaabdrahim.blogspot.com/2011/12/not-bad-la.html

Monday, December 05, 2011 1:56:00 PM

hurmm memang bagus budak2 tidur berbedung nie dik .. barulah dia x mudah terperanjat ..

anak2 akak pun sampai 10 bulan tidoo berbedung :)

Monday, December 05, 2011 2:20:00 PM

bagus bedung kan...anak2 eT bedung xlama...nnti mesti campak ke lain la...huhu

Monday, December 05, 2011 2:25:00 PM

bagus la bedung... tidak la nak kena berbuai...

anak akak Nayli dgn Luqman pun bedung lama... sampai guna kain tudung turki yg besar tu... pastu kain pelekat pulak... diorg suka - balutkan je...
janji kita senang nak urus rumah time diorg tido... kita bukan ada bibik kan... ;p

Monday, December 05, 2011 3:50:00 PM

seronok jaga baby tak byk ragam kan.. mika berbedung sampai 5 bulan lbh lepas tu takmau dah..

Thursday, February 23, 2012 12:09:00 PM

a'ah fahim dulu sampai 8 bulan... hisshhh ... adek tak sampai abis pantang dah tak bedung dah ..kekeke

Post a Comment