Tuesday, January 31, 2012

Ada Sendu Di Wajahnya Yang Mulus Itu


boring...boring...boring...
bosan bosan bosan...
tak tau nak buat apa aih...
bos takde, p meeting...
aku terkedek² sorang² kat bilik ni...tapi jap² lagi nak keluar...p amik kakak...

belek album dak iris ni...tetiba rasa syahdu plak nengok gambar kat bawah ni...
rasa cam ada sendu jek di wajah dia tu...
sedih ek...abi keje masa ulangtahun perkahwinan ibu dan abi yang ke 6 ek...
alahaii...patutnya ibu yang EMO lebih...hekhekhek...

sendu diwajahmu...rindu diHATI ibu...

notadijariku: yey esok cuti...keje 2 hari...sambung cuti 4 hari...
kalulah leh cuti 2 hari tu...tapi tapi tapi...bajet takde...sejak SBPA ditangguhkan atau tak jadi ni...hehehe...

8 comments

Tuesday, January 31, 2012 11:35:00 AM

comelnya

Tuesday, January 31, 2012 11:46:00 AM

epi belated 6th enibeseri zan...mg bhgia hgga ujg nyawa yer...comel si iris ni,muka mtk kesian je nengok....muka innoncent...cute sgt!!

Tuesday, January 31, 2012 11:56:00 AM

kak apsal comel sgt si iris ni???? cubit kanggg

Tuesday, January 31, 2012 11:58:00 AM

tapi iris sangat comel.. gewam lah.. nak kiss2 dier izan..

Tuesday, January 31, 2012 12:01:00 PM

rambut iris tercacak tajam lah..

Tuesday, January 31, 2012 12:04:00 PM

sendu pun ttp menten comey... gebu gilo budak ni ... klu dok sebelah alisha mmg tenggelam terus alisha nampak budak montok gebu ni je .....

Tuesday, January 31, 2012 2:28:00 PM

akak tade keje?? meh tlg sy.. byk giler keje ni..aiyakk..


haishh, geram lahai kt iris ni.. rambut cacak²..

Tuesday, January 31, 2012 4:47:00 PM

Nak gigit pipi iris bley ☺☺

Post a Comment