Monday, January 9, 2012

Alhamdulillah...Bebas Sudah


alhamdulillah...inilah harinya...aku dan anak2 bebas dari 'penjara' di rumah...hahaha...eh, eh...takde keje aku nak citer sal kebebasan 'orang' tu ek...aku tak amik port ok...

hari ni hari yang sangat penat...mana taknya pepagi lagi dah keluar rumah...hantar anakanda berdua ke taska...manakala aku, iris dan abi ke sepital...ada appointment check up untuk iris...lepas jek check up terus p basuh kereta kat P14 sana...pastu singgah Alamanda kejap, cuci mata pastu tup2 dah petang terus amik anakanda berdua di taska...

dalam hati agak riso jugaklah kan...ye ar, lebih kurang sebulan lebih gak mereka terpenjara di dalam rumah...takut mereka terlupa dengan kehidupan di taska...tapi masa amik tadi, alhamdulillah, masih terpancar wajah kegembiraan walaupun pagi tadi masa antar, mendung berarak dan hujan lebat telah turun...hehehe...

dan esok adalah harinya...aku akan back to work again setelah bercuti hampir 90 hari...agaknya ada tak sesapa yang nak cadangkan agar cuti bersalin dilanjutkan kepada 120 hari???hahaha...TAMAK disitu...

oklah, mau tido...sok  nak bangun awal...nak keje...ishhh ishh...sebak ok nak tinggalkan iris...arghh...tak suka dengan perasaan ini...alahaii...

notadijariku: aler, tak best la esok bos takde kat opis...tadi masa nengok BULETIN UTAMA  nampak muka dia, rupanya dia ke TARAKAN ngan MASWings...sempena perlancaran route baru syarikat tu...aler bos ni..nyampah ar...tak pat gak jumpa masa hari pertama...hahaha...

ok daaa....

2 comments

Monday, January 09, 2012 10:26:00 PM

ingatkan tadi nak kata bebas pasar org tu.. hahahaha.. nani pun tak amik port pasal tu.. tak kesah dia bebas ke berkurung ke.. ade aku kesahhh! kan... heheeheh.. kisah kehidupan kita lagi banyak.. lagi panjang..

Tuesday, January 10, 2012 9:06:00 AM

selamat bekerja...

Post a Comment