Monday, January 2, 2012

Anak-Anak Ku


susah tul nak amik gambar MEREKA bertiga ni...
yang paling susah tak lain tak bukan si bujang senang aku nan sorang tulah...
tak mahunya dia bagi kerjasama tau...
tak taulah naper...
dia cam 'alergik' ngan iris ni tau...
sian kat ADIK...huhuhu...

tapi setelah dipaksa...ginilah hasil gambarnya...
nengok tu...irfan sampai terpaksa dipegangkan tau....

kesian kat adik...terpeleok antara kakak dan abang dia...
cam biasa, mata si abang surelah tak lepas dari nengok tb...memang tak leh lari dah... 

arghh...minggu ni minggu terakhir aku bercuti...minggu HADAPAN dan start keje semula...sungguh2 tak sangka...cepatnya masa berlalu...owhh tidakkk!!!

3 comments

Monday, January 02, 2012 1:59:00 PM

sian si adik..terpenyek kat tengah2...

Monday, January 02, 2012 2:12:00 PM

anak2 yg sngt comel...pelengkap hidup hg and suami..
suka tgk depa..izan pasni dpt sorang lagi baby boy..dh dua pasang..:)

Monday, January 02, 2012 10:12:00 PM

ololooo tomey2 tiga beradik.... adik dah besar pun... heee.. selamat bekerja akak :)

Post a Comment