Tuesday, January 17, 2012

Bundle For Kids


ok ok...tanpa segan aku mau meNGAKU...mana nak cari bundle BOYS PANT ek...
mau cari tuk anak bujang yang semakin hari semakin membesar ni...
pants yang dok ada kebanyakkannya seme dah KETAT terutama sekali kat area pinggang...
walaupun pant itu saiz XXL ok...

adeh...pening paler mak...anak makin besar pun jadi satu masalah...hehehe...

kalu ada sesapa yang tau, sila kongsi bersama ye...
aku takde hal punya nak pakai yang bundle...
not a big deal la...tarak hal punya orang...
eh lupa plak...kalu bleh mau yang saiz 4tahun ke atas lor...even si anak baru nak masuk umur 3 tahun...

6 comments

Tuesday, January 17, 2012 9:59:00 PM

kalau tau, kat mana tempat tu tolong bagi tau sama ek.. nak gak.. budak2 ni cepat besor, sat ja beli baju suar.. pakai tak dan setahun...

Tuesday, January 17, 2012 10:17:00 PM

pkai bundle jek senang..anak2 saya kai jeans sume kai bundle punye..brand sume oversea mari..sy biase pergi PD..kat sana ada bundle besor..tiap kali balik kg konfem singgah sana..bukan anak je pkai, 1 femeli pkai baju bundle..ape der hal kan..

Tuesday, January 17, 2012 11:39:00 PM

ini masalah yg sama masa kakak Laila umur 3-4 tahun... mmg tension cari seluar... sampai sekarang pun over size... :(

Wednesday, January 18, 2012 7:54:00 AM

dah tau nanti.. bitau aku ek.. hehehehehe.. aku nak join jugak ni..

Wednesday, January 18, 2012 9:05:00 AM

zaman asyraf montel2 dulu banyak.. tp aku dah kasik katorang... kalo x, leh kasik kat dak irfan...

Wednesday, January 18, 2012 9:56:00 AM

pelik betui ngan irfan nasi tka mkn ... mkn memilih tp montel ...
gebu plak tu ....

Post a Comment