Wednesday, January 18, 2012

Cuci Mata Pada Waktu Malam Sangat Awesome


memang awesome pun...terUTAMA sekali bila nengok macam2 jenis CD yang berada di pasaran...
dari MAMPU MILIK punya CD sampailah CD yang MAMPU NENGOK jek...hahaha...


swaddlebees


Bamboolite

Econobum


Wee Huggers

Rainbow Baby

Babyland (Plain)


Babyland (Printed)


Grovia


WeeGroo Applique Cover

Blueberry

QQ Baby (Printed)

BumGenius Series

Lunatots

adehh...memang rambang bijik mata aku ni...
rasa mau miliki kesemuanya...
arghhh...TAMAK tuu...

6 comments

Wednesday, January 18, 2012 9:49:00 PM

comey2 nye kak...!!!!
geram saya!
kalu bleh dpt rm15-rm20
mau saya beli tiap2 bulan 10 kpg ni, huhu!

Wednesday, January 18, 2012 10:41:00 PM

Klu teringin bli la satu buat pelepas hajat

Thursday, January 19, 2012 8:41:00 AM

tunggu hasil next time... kalo berjaya, aku pun nak jugak

Thursday, January 19, 2012 9:01:00 AM

izan harga cd yg termahai agak2 berapa ya
tuh la rambang mata tgk cd2 yg pelbagai kaler tuh...so suwit..cmy ja baby pakai

Thursday, January 19, 2012 9:09:00 AM

cantik jugak yg wee huggers tu eyh..bape sekeping CD ne seme kak..skang ne eza baru ade 10 keping...

Thursday, January 19, 2012 9:37:00 AM

kain bj skrg ni aku terbauh sejak naik keja ... aku kena lupa kan harapan nk beli CD...huhuhu


aku tak cekal cam ko kak

Post a Comment