Wednesday, January 18, 2012

Cuti Panjang...Tahun Baru Cina...


GONG XI FA CAI...hehehe...


arghh...cuti agak lama kan sempena TBC tahun ni...
tapi yang anehnya aku tak kemana pun cuti tahun ni...
dok umah jaga anak²...
hubby sibuk keje 24-29hb ni...
ada jalinan apa tah kat perak sana...
takpelah...cari pendapatan lebih katanya...
ok...cuti hari wilayah ni pun aku tak cuti...
jimat kan cuti tuk anak3...

notadijariku: cuti sendiri senang dari harapkan orang lain...sob sob...
eh korang cuti balik kampung ke???
untung orang ada kampung kan...hehehe...

12 comments

Wednesday, January 18, 2012 3:39:00 PM

tak amek cuti tambahan pun sebab bulan 3 nanti nak amek cuti lame skit..SIL nak kawen..

Wednesday, January 18, 2012 3:40:00 PM

akak tak balik penang ke?
dh dekat dgn perak tu..

Wednesday, January 18, 2012 3:53:00 PM

hum..raya cino nk g bukit merah bawak anak2 mandi manda..

Wednesday, January 18, 2012 4:07:00 PM

duduk umah je.. takut jalam jem..huhuhu

Wednesday, January 18, 2012 4:08:00 PM

aku tak sambut raya cina, sbb aku org melayu jati..jadi aku duk rumah jer la..sama mcm ko (btw nak jimat pitih ni...kalo sekali dah melangkah, berkali2 keluar pitih...mcm ayorrrrr)

Wednesday, January 18, 2012 4:18:00 PM

si lynn tu sokmo takot jalan jem....

sabtu ni i pegi Batu pahat
ahad pulak berendam di tiara beach

Wednesday, January 18, 2012 4:23:00 PM

aku cuti ke kluang sana nun
saje tukar angin
bosan dok kl hahaa

Wednesday, January 18, 2012 4:34:00 PM

hahaha...kya pon tak ke mana cny ni..bulan depan pon coti 4 hari jugak lagi...entah le..cam jelesss jer...ha a kan..maklum la orang ada kampung...hahaha

Wednesday, January 18, 2012 5:03:00 PM

cuti raye cina nih da termasuk dlm cuti bersalin... so.. sgt rugi... hahaa.... blk somban je la kot cuti nih...

Wednesday, January 18, 2012 5:27:00 PM

saya nk blk swak kiranye tp tiket mahal..tp bli mse maulidur rasul nnti trs proceed thaipusam so sye juz apply 3 hri cuti..semggu duk swak..yay!!!

Thursday, January 19, 2012 9:07:00 AM

cuti lima hari..aku amik cuti sehari kapit antra sbtu dn senin tuh...tak pi mana2 pun..sbb umah mak still wat tahlil...tlg mak ja la kt kg..

Thursday, January 19, 2012 9:59:00 AM

tah la tgh survey2 lagi .. tp takut plak nk bejalan pas ni .. risau ke alisha tu

Post a Comment