Wednesday, January 25, 2012

Cuti Tahun Baru Cina Tahun Ni


aku tak kemana mana pung...
bercuti pun idak...p jejalan pun idak...
selalunya akan sesama merasa kesesakan lalu lintas ngan mereka2 yang sama2 pulang ke kampung...
tapi tahun ni tidak sama sekali....
sebabnya si somi yang workhorlic tu kena outTENSEN kat lumut sana...
ada kembara jalinan kasih apa tah...
so aku dan anak3 dok rumah jelah...
keja aku dok mengulit derang...
terutama mek di bawah ni...yang semakin hari semakin manja...
alahai...anak 2 orang tu dah besar...tak best diulit...sedap di peluk2...
yang best digomol mek iris ni...hehehe...
best bau busyuk masham baby ni kan...




geram plak nengok gambar mek ni...memang selalu kena cubit ngan ibu..hahaha...

notadijariku: hurmm..esok lusa dan tulat...sangat mencabar buat aku...huhuhu....

11 comments

Wednesday, January 25, 2012 7:53:00 AM

hihihi...
itu la... ada satu... nak dua... dah dua... naak tiga... nnt klu empat... tak tertangan jadinya... ;p

Wednesday, January 25, 2012 8:41:00 AM

sbijik mcm kakak masa kecik hehe
tiut

Wednesday, January 25, 2012 8:55:00 AM

mek iris nih cute mute..lehmasuk pertandingan baby tomey..

lor ingt kan hg nak turun kedah..
azah mai jenjalan umah aku

emm aku pun sama dok umah ja..kami sibuk lg nak kenduri tahlil arwah tok

Wednesday, January 25, 2012 9:24:00 AM

mak aii..geram giler ngan budak tomei neh

Wednesday, January 25, 2012 10:13:00 AM

mcm anak patung jer mek ni tau.....

terutama pic yg kedua tu....so cute betul...bulat...bape kg dah ni?

Wednesday, January 25, 2012 10:16:00 AM

@~aSHa~
hehehe...3 bulan ritu timbang berat dia 6.4kg jek...takdelah sedobok abanng darwisy kan

Wednesday, January 25, 2012 10:32:00 AM

aloololooo comelnya mcm anak patung.. suka tgk mata dan pipi dia yg gebu tu

Wednesday, January 25, 2012 10:40:00 AM

ya ampun, tembamnya dak iris nih...hehe

putih melepak..=)

Wednesday, January 25, 2012 10:41:00 AM

macam anak patung...

Wednesday, January 25, 2012 11:27:00 AM

gebusnyes..

Wednesday, January 25, 2012 8:47:00 PM

ebab nyer...suka tgk...

Post a Comment