Sunday, January 15, 2012

Habuk...Buat Hidup Aku Semakin Terhimpit


perghhh...tajuk cam gitu sekali...
apa yang terhimpit aku pun tak tau...hehehe...
tapi siyes la...tak paham aku...
ngaperlah habuk2 ni makin bermahajaralela kat umah aku ni...
umah orang lain aku tak tau lah kan...
takkan aku nak p belek umah orang plak...
eh tak kose mak...

tapi tiap kali hujung minggu perkara yang paling dititikberatkan semasa mengemas rumah surelah menyapu habuk2 yang melekat di sana sini situ siti...adehh...
kadang naik rimas jugak lah kan...
tu lum dikira dengan habuk yang HARUS disapu setiap HARI...
kalu tak sapu, memang agak SEMAK mata memandang...

rasa aku dah banyak kali jugaklah aku bercerita sal HABUK ni...
memang dah makin sebati kut habuk ngan blog aku ni...
lama sok, nengok2 blog aku plak yang berhabuk...
jangkit kekdahnya...hehehe...

oklah, mau mula mengemas sekarang...kalulah aku ada vakum...
owhh...ni seme gara2 SBPA ditangguhkan...
terpaksa kensel wishlist yang sekian lama tu...
mau beli vakum tau...sob sob...
tunggulah ada rezeki lain sok...huhuhu....

2 comments

Sunday, January 15, 2012 1:38:00 PM

td aku mimpi ko tlg kemas rumah aku...ehehehhe

Monday, January 16, 2012 8:11:00 AM

tak tahan pekai penyapu..sebab tak sanggup tengok habuk beterbangan di udara.. plus tak rajin sapu ari2..hehehe..

Post a Comment