Sunday, January 15, 2012

Harilah Harinya...Maka Aku Pun Nak Cuti Jugak


beria aku nak cuti kan...
macamlah aku ni dok negeri pantai timur dan kedah sana...hehehe...
dah sah2 hari ni memang cuti kan...:p

ok, ada sesapa yang dapat BR1M???
dan hari ni lah kan hari pembayaran BR1M secara berperingkat...
aku sah2 tak dapat...sebab borang pun tak anto...
pada sesapa yang dapat...tahniah...leh ar guna wang bantuan tu ke perkara yang lebih menguntungkan...

so dek kerana aku tak dapat...
abang, jom p tesco...nak beli buah ngaku...
mau buat kerepek nak kasi bos...
hehehe...ini bukan bodek ok... :p

selamat berhujung minggu semua...

1 comment

Tuesday, January 17, 2012 9:15:00 AM

Lucu lah baca blog ni.. seronok.. Nak tukar2 blog tak? Blog i: http://health-wellness-nature.blogspot.com/

Post a Comment