Wednesday, January 4, 2012

iPad2 Juga Yang Jadi Pilihan

ehem...ehem....


hurmm...siyesly aku ni BUTA bab2 gadget terkini yang berada di pasaran tu...citerlah pasal ipad ke, iphone ke, ipad ke...galaksi ke...sah2 aku tak tau..kata buta kan...manalah aku tau pasal seme benda ni...mimpi sampai ke bintang pernah lah nak miliki gadget2 cam gini...nak menang kontest ke apa ke...hurmm...lum ada rezeki lagi kut...huhuhu....

tapi kan, skang aku rasa memana syarikat or organisasi tu kan...kalu buat kontest ke apa ke, sure menawarkan iPad2 ni sebagai hadiahnya...hurmm...terpikir gak aku...murah ke iPad2 ni ek??? asyik2 iPad2 untuk dimenangi...

nengok LWM punya contest...iPad jugak yang jadi tawaran...

peraduan ni pun...iPad2 jugak...makin glamer iPad2 ni ek...tapi ada orang tu ada tab lagi tau...diceraikan iPad ni...hehehe... 

hurmm...bila aku nak menang iPad2 cam gini ni...
owhh, verangan jelah ko cemomot weii...hehehe...

eh for more peraduan yang boleh korang sertai kan...sila klik website INI...mana tau korang leh menang iPad2 ni jugak....hehehe...

notadijariku: sebut iPad2 ni...teringat kat randy dalam drama biar mimpi sampai ke bintang tu..hehehe...kiut ar cowok tu...hehehe

8 comments

Wednesday, January 04, 2012 8:13:00 AM

hahahah tampo ko kang..
rege ipad yg bese diorang tawarkan dalam contest2 tu standed RM1499 mcm aku nye tu wifi saje.
klw tak tau meh aku cite skit pasai ipad aku dapat ritu

spec dia wifi 16gb wifi saje maknanya ko bole on9 kt tmpt2 yg ada wifi saje umah aku mana ada wifi..
kalau nk yg bole masuk simkad, kena amek ipaf wifi+3g klw yg itu ko bole on9 di mana2 saje..
tu pasal aku juai aku nye ipad aritu..
pasal aku kan blogger tegar...wahahahah...klw xde internet tak siok la idop
aku amek tab tu sebab dia ada 3g..slotkan aku nye simkad dah bole on9 dimana2
untuk pengetahuan juga ipad wifi+3g tu mahai RM1899

Wednesday, January 04, 2012 8:40:00 AM

sana sini contest besar2 menawarkan ipad kan.. harap2 adala rezki kalau join contest2 yg menangi ipad tu.. hihi

Wednesday, January 04, 2012 9:13:00 AM

nak menang. tapi tanak beli. tp kalo peraduan suh wat cogankata ke kata2 manis ke pantun ke, slogan ke. mmg awal2 ai rijek. tak reti wei nak mengarang. skang aku pg peraduan.com. macih

Wednesday, January 04, 2012 9:16:00 AM

bestnya kalau dapat

Wednesday, January 04, 2012 9:20:00 AM

akak pun teringin gak nak merasa pegang ipad ni. tapi ntah bila

Wednesday, January 04, 2012 9:37:00 AM

ko dah boleh sebut semua jenis gajet tu kira TAU la tu.. takde la buta gajet ke hape... ngeee....

Wednesday, January 04, 2012 10:01:00 AM

i pad 2 mmg terbaik (w/pon xde tp slalu pinjam org punye wat main game)...kalo ade rezeki tbe² tergolek dpn mata nk je beli 1..hihihi

Thursday, January 05, 2012 12:39:00 PM

aku pun tak mampu...mampu mimpi je ...

Post a Comment