Thursday, January 26, 2012

Januari


alhamdulillah...bulan Februari bakal menjelang tak lama lagi...
ari ahad lepas sempat reshuffle stok EBM yang ada di dalam peti es...
stok bulan 11 yang berada di dalam botol telah selamat diminum oleh mek iris tu...
skang dah bermula menggunakan stok bulan 12 sudah...
tapi stok bulan 11 hok dalam plastik masih banyak lagi...
ni maleh kalu buh EBM lam plastik ni...malas nak transper bagai...hahaha...

so far, stok masih mencukupi..syukur pada nikmatmu ya Allah....

seBAHAGIAN EBM yang berada didalam botol..
yang dalam plastik masih berada di dalam peti es sana...

kena kuatkan semangat lagi...
chaiyok chaiyok...

10 comments

Thursday, January 26, 2012 2:26:00 PM

sama la ngan shiem.. leceh lak letak dlm plastik.. hadeih.... tp plastik tu bagusss... pakai buang jer punnn

Thursday, January 26, 2012 2:33:00 PM

syukran syukran...rezki anak

Thursday, January 26, 2012 2:41:00 PM

byknye.. patotla dak iris sehat!!!

Thursday, January 26, 2012 2:52:00 PM

chaiyokkk

Thursday, January 26, 2012 3:00:00 PM

banyak tu..leh jadi mentor nti..hihi

Thursday, January 26, 2012 3:07:00 PM

izan..sungguh byk stok tenusu hg..untung dak iris

Thursday, January 26, 2012 3:15:00 PM

byk nye la...jeles sungguh

Thursday, January 26, 2012 3:57:00 PM

syukur, rezeki untuk baby kan... bunga tak ckp kuat la semangat nk buat cam akak hihihih

Thursday, January 26, 2012 4:23:00 PM

banyak nye stok utk iris..idola nih..hehe..

Friday, January 27, 2012 10:02:00 AM

rezeki iris... syukur alhamdulillah...

selamat berjaya CM

Post a Comment