Thursday, January 26, 2012

Lagi Dua Hari



 
hurmm....lagi dua hari genap 6 tahun sudah...
jap je kan...dah 6 tahun usia perkahwinan ni...
anak2 pun dah semakin membesar...

nengok jelah, si dia ingat ke dak sabtu ni...
kalu tak ingat tak pelah...
sob sob...

Bye...esok jumaat...pastu sabtu, ahad...
lor, dah isnin balik...huwaa....

4 comments

Thursday, January 26, 2012 4:25:00 PM

alhamdulillah..dalam 6 tahun mesti dah banyak 'peristiwa pahit manis' kan?tapi setiap saat itu masih lagi dalam proses mengenali

moga rumahtangga itu damai selalu

tahun ni tahun ke 12 kami :)

Thursday, January 26, 2012 4:31:00 PM

lama dh tu kak.. sy setahun pun belum.. hahahaha

Thursday, January 26, 2012 5:09:00 PM

itu yang bess tu...lagi sari dah cuti balik...nak tidooooo...
btw...taniah..selamat hari ulang tahun u...moga kekal bahagia ke akhir hayat...ke cucu cicit ciot miot...

Friday, January 27, 2012 9:57:00 AM

kejap je kan masa berlalu....

Post a Comment