Wednesday, January 11, 2012

Lagi-Lagi Cloth Diapers...Edisi TAMAK Punya Pasal...Pelaburan Sekarang...Demi Penjimatan Untuk Masa Hadapan


wahh...hari pertama keje jek, aku ada terima 10 keping CD yang terbaru...hehehe...sangat suka ok...
tapi korang jangan ingat ada orang adiahkan plak...saperlah hamba Allah yang sangat baek hati nak adiahkan CD kat aku ni kan...lagi2 dalam 10 keping lagi tu...huhuhu...

ekseli kesemua CD ni aku beli kat 'MENTOR' aku...
dia baru bukak kedai di fb sana...dengan nama MUZ'S  MAMA SHOPPE...
sangat suka ok...sebab aku leh beli CD yang aku mau tanpa membayar kos penghantaran...
sebab 'MENTOR' aku ni keja kat bangunan sebelah jek...
p amik by  hand jelah kan..jimat jimat....

so lepas rehat ahkak tu kol...
dia drop by je, dan suh aku tunggu tepi surau sana...
dan hasilnya...nilah 10 keping CD yang aku amik tu...
aku amik 2 set...1 set ada 5 CD yang pelbagai jenama...yang berharga RM110 termasuk kos penghantaran kalu mereka yang berada jauh dari Putrajaya ni...tapi di sekitar putrajaya jugak regenya adalah sama...tidak lebih dan tidak kurang...

dah amik 2 set...makanya dapatlah 10 keping CD dan dapat 1 wetbag, sebagai free gift...
aku amik 3 CD Babyland Inner Bamboo with 2mf insert
5 Weegro Minky
1 Coolababy
1 Weegro Cover Set 
dan percuma 1 Babyland Wetbag

balik jek rumah terus jek masuk mesin tuk basuh...
sajelah basuh awal2...sok senang nak pakaikan tuk iris tu...
hehehe...
dan tak lupa jugak, minta duit kat hubby suh dia wat pelaburan...
sebab aku amik set ni tak bayar pun lagi...
sebab ahkak tu kata bayar time gaji la...dia nak suh aku bank in kan...
alahaii...suka tul ada MENTOR cam gini tau...

notadijariku: jangan tak tau, aku pun ada PROTEGE tau...
semalam jugak, siap 'melobi' protege aku suh beli set ni...hehehe..
lobian menjadi tu...sebab dia pun beli 2 set jugak... :p

10 comments

Wednesday, January 11, 2012 12:42:00 PM

betul2 shopping

Wednesday, January 11, 2012 12:42:00 PM

kalau rasa nak tambah anak lagi mmg berbaloi la beli..akak anak no 3 baru kenal CD ni..beli 5 keping je.pakai time kecemasan..rasa nya mmg tak tambah stok la sbb cukupla 3 anak je :)

Wednesday, January 11, 2012 12:46:00 PM

izan ..cd nih leh basuh mesin dak?
pah tuh kalau berak kena rendam lama skit kan..

Wednesday, January 11, 2012 12:47:00 PM

memang hebat mung...weiii kat tas ni ada sorang dok tengah tunggu masa...taknak buat protege ker...hahaha

Wednesday, January 11, 2012 12:52:00 PM

byknye!!

Wednesday, January 11, 2012 2:04:00 PM

Myra ingat nak beli gak CD ni untuk new born Niece early Mac.. :)

Wednesday, January 11, 2012 3:31:00 PM

cute2 design dia
aku gak yang fail :(
nnt 2nd baby jd mentor aku plak ek

Wednesday, January 11, 2012 4:03:00 PM

saya pun protege akak jugak :)
tp baru beli 10cd dr kedai lain!!

Wednesday, January 11, 2012 4:17:00 PM

nak beli kaler oren dan belang2 itam putih tu boleh ker dgn ko

Wednesday, January 11, 2012 4:35:00 PM

o..ingat ada model kecik.. hehe.. xpe2..basuh dulu.. hehe

Post a Comment