Tuesday, January 3, 2012

Makin Seronok Pulak BerCD Kan Dak Iris Ni


sejak dua tiga hari yang lepas, aku dah mula pakaikan CD tuk iris...
seriyesly, makin hari makin seronok plak rasa bila nengok CD yang beraneka warna tu melekat di badan iris...
sampaikan ada masanya aku jadi rambang mata nak pakaikan CD yang mana satu untuk dia...
teruk kan...alhamdulillah...sejak aku mula memakaikan CD ni...dalam SEHARI aku dapat jimat penggunaan lampin pakai buang dalam 4-5 keping...
kalaulah sedari awal aku bijak begini...bijak dalam penggunaan CD ni...rasanya sejak dari kakak lahir aku dah mula mempraktikkan penggunaan CD ni tau...
sure masa tu aku dah dapat membuat penjimatan yang berganda...
tapi tulah...dulu cetek ilmu...tapi sekarang tidak lagi...

ok memula CD kaler kuning...i loike...my peberet kaler ok...huhuhu...

pastu bercorak askar plak...

ayuh...mari ke bintang...BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG...hehehe...

selaku model kepada ibu...saya pasrah...

dan nilah CD2 yang dah siap dibasuh...korang jangan ingat aku rajin sangat ok...ekseli seme CD ni aku basuh menggunakan MESIN BASUH ok...aku masukkan kesemua CD ni di dalam net...kemudian masukkan KIDDIES WASH...kemudian putar macam biasa...

owh ya...lupa plak...kalu CD yang terkena bahan buangan besar...aku akan sembur ngan air dulu..kemudian berus sampai hilang warna dan bau...kemudian baru rendam dahulu...supaya kotoran hilang dengan kadar segera...senang kan...aku bab membasuh ni rajin gak...tapi bab melipat kain...mau amik masa berbulan jugak la nak setel...hahaha...

dan sudah siap disusun...sangat comel bila ada beraneka warna dan corak... 

erkk...abang...bak mai pelaburan sikit...mau tambah koleksi CD yang ada la...
eh ada yang tanya aku kat entry yang lalu...CD tu apa...owhh nama panjang CD tu CLOTH DIAPERS ye kepada yang bertanya...SEKIAN...

notadijariku: TAMAK!!!!

7 comments

Tuesday, January 03, 2012 11:13:00 AM

wow comeinya

Tuesday, January 03, 2012 11:15:00 AM

hahhahaha! kak, teringin ieda nak bercd bagai tapi malehnyer nak membasuh ya ampun! :)

Tuesday, January 03, 2012 11:38:00 AM

chaiyok wei!!!

aku tak boleh. pemalas...

Tuesday, January 03, 2012 11:41:00 AM

nnti nak beli gak....
izan tulun beli yg murah erk...
hehehehe....

mmg comei iris berCD...
mcm2 corak... heheh

Tuesday, January 03, 2012 11:53:00 AM

saya dlm proses mengumpul jugak, hehe
tp bb kecik sgt lagi..
kang beso, huhu!
sabar, sabar...

Tuesday, January 03, 2012 12:11:00 PM

Aalalalala...comelnya dak Iris nie!

Tuesday, January 03, 2012 1:21:00 PM

akak guna yang pakai buang ajork..hahha lagi senang... yang senang bertambah senang..hulur duit ajor..

Post a Comment