Friday, January 20, 2012

Mencari Kesempurnaan Dalam Diri


pertama sekali aku amik kesempatan ni ucapkan takziah buat keluarga Allahyarham Izwan Pilus di atas pemergian beliau kerahmatullah siang tadi...al-fatihah...benar!!! janji Allah adalah pasti...itu masa dia...masa kita, tiada siapa yang tahu...

hurmm...mengeluh aku seketika...
tengahari tadi...tatkala aku dilanda kebosanan...aku melayan blog farahinlee...isterinya Ally Iskandar...
semasa membaca segala isi kandugan di blog itu...sangat terasa akan kekhilafan diri sendiri...
siyes, meresap ke dalam jiwa raga aku dengan kandungan blog si farah ni...
 menceritakan perjalanan idup dia, bagaimana dia boleh berubah dari -ve ke +ve...
memang aku sangat kagum dengan beliau...berubah ke arah kebaikan...sekali melangkah...tidak akan berundur lagi..

doaku semoga aku pun akan begitu suatu hari nanti...amin...

suka dengan ayat di blog beliau tu...
Change is never easy. You fight to hold on and you fight to let go.. but the fruit is wonderful 알함두릴라 ♥ "'Being born as a Muslim does not make you a better person. It's not how you start the race, but it's how you end it'"

notadijariku: selamat penganti baru buat farah lee dan ally iskandar...moga berkekalan hingga ke ujung nyawa...biar pun mereka berdua tak baca pun blog aku ni...hehehe

1 comment

Saturday, January 21, 2012 3:53:00 PM

semoga kita dpt memperbaiki diri walau tahu diri kita akan sempurna .. aminnnn ;)

nak terjah lah rumah dia ... ;)

Post a Comment