Friday, January 20, 2012

My BF Journey...May Allah Bless Me Always


hari ni hari jumaat...kejap lagi nak balik dah...so bila tiba hari jumaat...stok perahan untuk minggu ni di PEJABAT perlu dibawa pulang...

alhamdulillah...untuk hari ni....bagi 2 sesi mengepam...dapat 16 oz...
sesi pertama jam 11 pagi dapat 8 oz
sesi kedua jam 4 petang dapat 8 oz
syukur pada rezeki yang Allah kurniakan ini...

patahlah bahu aku ari ni...sebab kena sandang SATU beg tambahan seperti di bawah ni...

yang mana terkandung stok EBM buat si dia..
alhamdulillah...moga Allah senantiasa memberkati perjalanan BREASTFEEDING buat si dia...
amin...

jom balik jom...
happy oliday semua...

10 comments

Friday, January 20, 2012 4:18:00 PM

oh akak memg tinggal kat opis yek utk seminggu...

Friday, January 20, 2012 4:20:00 PM

@?mama eza?
haah, tak muat dah peti kat rumah..
huhuhu...

Friday, January 20, 2012 4:20:00 PM

o0o tgal kat opis ek ...
7 botol brape kali pam 1 hari ek ...

Friday, January 20, 2012 4:24:00 PM

wei.. takkan smpai patah bahu kot

Friday, January 20, 2012 4:24:00 PM

@eima
ni tuk minggu ni tuu...
sehari pam dalam 2 kali jek...
tapi nengok keadaan gak...
kadang sekali jek...malas kekdahnya...hahaha...teruk kan

Friday, January 20, 2012 4:26:00 PM

@MRS. K
yelah weii...muatan lebih...hahaha

Friday, January 20, 2012 4:44:00 PM

teringin nak mengepam jugak...

Friday, January 20, 2012 4:50:00 PM

hari2 kena galas beg tu tau izan...ni tkpe la sminggu sekali je...hukk...

hati2 jln tu..kang tersadung plk sbb berat muatan hari ni hehee...

Friday, January 20, 2012 4:52:00 PM

ehh jap..xboh ais dlm tu xpe ke...umah dkt je ehh...hehee happy holiday..!

Friday, January 20, 2012 8:51:00 PM

selamat bercuti :)

Post a Comment