Tuesday, January 31, 2012

Nyaris Aku Nak Pulangkan Semula


ok selamat bersua kembalik...
perghh...panas tul cuaca kat luar..
aku baru pulang dari amik dan anta anak ke tempat yang sepatutnya...
hari² gini rasa penat gak...paler pun dah stat denyut²...sib baik tak tumbang jek...
hidup mesti terus...

alkisahnya masa p amik kakak tadi, singgah la kejap ke pasaraya darussalam tu...sebab nak beli susu dutch lady perisa coklat...amik ko, sekali aku beli 5 kotak yangn 1 liter punya...sehari pun leh abis tu...biar kembung susu perut ni...hahaha...

pastu menyinggah kat kat medan selera TEJA...tapau apa yang patut...aku beli wafer jek ngan tapau nasi sikit...even skang aku had kan pengambilan nasi tapi dalam sehari mesti ada karbohidrat masuk lam badan...sebab menyusu punya pasal kan...tak sabar nak dapatkan berat yang ideal..hahaha...bleh gitu kan...

pastu lagi p beli air, sebab anak dara sibuk nak milo ais...maknya hanya menumpang...masa nak amik duit baki tu, aku rasa cam pelik..bila terima duit kaler cam emas tu...masa tu rasa cam nak pulangkan balik jek, cam konfiden yang cashier tu salah bagi duit...pastu bila tersedar dari lamunan baru teringat pasal duit baru dah keluar kan...sib baik aku tak malukan diri sendiri kan...terus kata ngan cashier tu syiling baru ek...cashier tu siap cakap ada customer yang tak tau sal syiling baru ni, siap pulangkan dan takmo syiling baru ni...ishh sangat naif kan...hahaha...

beza???memang berbeza...
pepun yang lama lagi best dari yang baru...
hurmm..yang baru nampak cam token pun ada kan...saiznya lagi kecik dari yang lama...
alahaii...

eh mana duit RM20 baru ni..lum kunjung² tiba lagi...hehehe...

notadijariku: susah payah aku nak snap gambar di atas...tetiba ada sorang DOKTOR Chief Medical Assesor ni perasan aku sibuk nak snap duit syiling baru ni kan...lantas dia hulurkan note RM50...katanya suh beli pampers tuk anak baru...alahaii...rezeki disitu...sebab iris kan pakai CD...hehehe...

12 comments

Tuesday, January 31, 2012 2:45:00 PM

duit bru ni menconfusekn org ramai..

Tuesday, January 31, 2012 2:52:00 PM

anum pun sama , baru dapat td 50sen keciknya

Tuesday, January 31, 2012 2:57:00 PM

time menyusu xyah diet.. menyusu anak la diet paling baik.. badan akan kecut dengan sendirinya.. cuma tang tetek je xleh nak kecut.. hihihi

Tuesday, January 31, 2012 3:04:00 PM

kan.. cam token.. ari tu laki den dapek gak.. siap bagitau macik tu salah duit, rupenye duit baru haahaha

Tuesday, January 31, 2012 3:25:00 PM

ringan... mmg ingatkan token asalnye... ;p

Tuesday, January 31, 2012 3:30:00 PM

semua dikk
kebanyakan duit syiling baru2 nie semua kecik2 .. hampir x kenalkan .. ;)

Tuesday, January 31, 2012 3:40:00 PM

Sallam,

Tak tengok lagi duit baru.

Tuesday, January 31, 2012 4:19:00 PM

aler bila nak sampai sini...

Tuesday, January 31, 2012 4:49:00 PM

Aku pon ada dpt last week. Tapi kecik sgt ah duit baru nih.

Tuesday, January 31, 2012 4:51:00 PM

sama arr.. terkejut nureen dpt masa pas beli brg kat jusco 2 ari lps.. 50sennyerr duit g2 jgk :)

Tuesday, January 31, 2012 8:28:00 PM

confuse kan! =)

Wednesday, February 01, 2012 3:38:00 PM

sy baru dapat yg lima posen nyer... lebih kurang sama beso jer duit syiling baru nie huhu..

Post a Comment