Monday, January 30, 2012

Pada Malam Hari Selasa


ha, mana satu drama yang korang layan...
terutama pada hari selasa malam...

Vanilla Coklat
Setiap hari Selasa, jam 9 malam di TV 3 (slot Lestary)

 
Bicara Hati
Setiap hari Selasa, jam 9 malam di Astro Prima
aku surelah layan Vanilla Coklat tu...sebab aku suka dengan lakonan si zara tu...
sangat comel...bersahaja jek...selamba jek...
eh baru aku tau kewujudan aiman...maklumlah tak pernah layan MENTOR 5 tu kan...
hahaha...

drama BICARA HATI??? novel dah baca abis dah pung...
drama??? aku layan youtube jelah...ok gak kan...hahaha...

9 comments

Monday, January 30, 2012 3:51:00 PM

ari selasa, stat 8.30 sampai 9.30 layan Aishiteru tv9..... hehe

Monday, January 30, 2012 3:53:00 PM

yay, sy suke vanilla coklat..

Monday, January 30, 2012 3:55:00 PM

aiman tu sape ??

Monday, January 30, 2012 3:57:00 PM

@eima
aiman tu nama sebenar amik dalam drama tu lah...dia kan pernah join mentor musim ke 5 dulu...
kalu tak silap anak didik rahim maarof kut...

Monday, January 30, 2012 4:39:00 PM

2, 2 xnengok.. kalo tgok pun kebetulan kalo kedai makan tu tayang...

Monday, January 30, 2012 5:00:00 PM

suke santau merasuk... hahaahh... vanila coklat layan bila cik abang takde rancangan lain nak tengok huhuhu...

Monday, January 30, 2012 6:27:00 PM

Kalau izan perasan kan...cara zara tu ckp mcm sh.amani...

Tuesday, January 31, 2012 8:52:00 AM

lieya dah tak sekuat tu kak nak layan tgk tibi...awal2 aku dah terbongkang kak hahaahahaha....

Tuesday, January 31, 2012 9:49:00 AM

layan bicara hati...

tp dua2 citer lbh kurang nk sama tp tk seropa hehee..kesah perkahwinan tanpa kerelaan hehee..

Post a Comment