Saturday, January 21, 2012

Projek Di Hari Minggu


aktiviti di hari minggu...
tak kemana pung...takde mood aih nak kemana2...
nak2 dua tiga hari ni mood ke laut...
ENTAH la...pasal apa pung tak tau...

ari ni sarapan wat serawa...cam biasa aku sorang jek yang makan...

pastu lebih kurang jam 10 pagi dok bantai tidor berjemaah ngan iris...kak ngah telefon baru tersedar...tu pun dah lebih kurang jam 12 tengahari...penat sungguh pai terlena tuu...

bangun jek tido perut rasa lapar...jenguk dapur ayam ada beberapa ketul...tak bleh beli banyak sebab takde tempat nak simpan kan....
so buat sup ayam dan sambal telur... 

sup ayam versi tak cukup bahan masukkan jek lah bahan yang ada...kentang dan cendawan...
janji rupa cam sup sudah...huhuhu...
ingat nak pancing anak bujang tu makan, sekali dia takmo la plak...
adehh...luluh hati mak...beria la mak masak dengan penuh kasih sayang...
takpelah nak... 

sambal telur versi tak pedas langsung...nampak jek cam pedas kan...huhuhu... 

ok...ok...kenyang sudah tuk hari ni..alhamdulillah...
esok kita pikir lain lah nak masak apa kan...

notadijariku: baik kerja dari cuti dok terperuk kat rumah jek...hurmm...

2 comments

Sunday, January 22, 2012 12:43:00 PM

akak sukasgt sambal telo pecah....sedappp

Sunday, January 22, 2012 4:00:00 PM

BLOG TUTORIAL/COMPUTER TIPS/TRICK at http://blogeditor009.blogspot.com/

Post a Comment