Friday, January 27, 2012

Sangat Kasihan Pada Anak Ini


ni kes nak jimatkan pampers ke apa ni...

adehh...macam2 la sekarang...
sian tau kat anak ni...
huhuhu...

8 comments

Friday, January 27, 2012 1:51:00 PM

ish ish ish..kede nye orang la ni

Friday, January 27, 2012 2:27:00 PM

huk aloh...
org ceenggini pun ada

Friday, January 27, 2012 2:58:00 PM

klu die berak ???

Friday, January 27, 2012 3:04:00 PM

adoiiii siannyerrrrrrrr! sggup kah??

Friday, January 27, 2012 3:11:00 PM

erkk, ini mcm pun ada??

Friday, January 27, 2012 4:04:00 PM

siannya..tak mampu beli diapers kot

Friday, January 27, 2012 4:15:00 PM

klu anak pompuan mcm mana?

Friday, January 27, 2012 4:33:00 PM

pernah nmpk fesyen ni ms ke china ritu, memula felik gak ngaper sluar bebudak tu koyak nmpk buntut, tp bila ramai jer baby yg dipakaikan dengan seluar mcm tu baru blh agak kenapa.

Post a Comment