Saturday, January 7, 2012

Saya Perlukan Hujan

kerana dah beberapa hari cuaca agak panas membahang...hurmm...

sian kat anak2...

sib baik umah kat tingkat 5...

kalu umah kat kampung sana...sure panas terasa mencucuk pai kulit kepala...

mana taknya, atap sejengkal atas kepala jek...

pepun syukur atas nikmat MU ini ya Allah...

7 comments

Sunday, January 08, 2012 9:01:00 AM

kat trg panas gak..anak2 plk jenis x duduk diam..dah tanda2 nak demam tu...

Sunday, January 08, 2012 10:06:00 AM

betul tu, cuaca tersangatla panas sekrg ni. berdebu, berangin. kain mmg le cepat kering. tapi penyakit pun mudah hinggap. anak2 akak baru je sembuh dari demam n cirit

Sunday, January 08, 2012 10:24:00 AM

memang cuaca sgt panas sekarang...dah seminggu tak hujan rasanya

Sunday, January 08, 2012 1:18:00 PM

kat sini hari2 hujan.huhu

Monday, January 09, 2012 9:42:00 AM

memang panas..air asik kena masak baru je sekejap je abis..semua kuat minum air..hujan memang xkunjung jelma dan byk ari kan tp ptg semalam dlm seminit gitu hujan turun renyai2 pastu xde dah...adehh..semalam siap basuh sofa sbb cuaca panas huhu

Monday, January 09, 2012 10:36:00 AM

tu la..pasal sejak memenjak ni panas btol
tu aku suka kuar g soping mall ekon sejuk hahaha

Monday, January 09, 2012 11:46:00 AM

betul kak..saye pun perlukan hujan jugak..walaupun umah atas bukit tp masih terasa bahang panas sampai ke malam..
berpeluh sepanjang mase..

Post a Comment