Friday, January 6, 2012

Selangkah Ke Alam Percintaan


cehhh tajuk sangat tak boleh blah kan...
cam biasa...hasil dari imaginasi aku setelah membaca novel2 yang ada ni ha...
biasalah, banyak membaca ni, banyak la berimaginasi...
kata orang, 'budak' yang suka berimaginasi ni, budak cerdik...
eh aku lah tu...budak la sangat kan...hahaha...

humm...baca novel ni kan, banyak buat kita berimaginasi
terutama sekali bila penulis menggambarkan si cantik dan si kacak dalam novel tu...
dengan rumah yang besar...harta yang berlambak...
dan macam2 lagi la kan...
dan kadang tu hingga mengheret si pembaca ke alam novel ciptaan penulis itu..hehehe...
oh ya, walaupun aku sedang bercuti dan cuti pun tinggal saki baki jek ni...
minat nan satu tu tidak dilupakan...
membaca kan amalan yang mulia...
sure ada yang tertanya...sempat aku membaca kan...
dengan huru hara dan kelam kelibut nak uruskan anak3 tu...
tapi walau macam mana pun...minda aku perlukan terapi...
so sebab tu aku layan novel di kala masa yang terluang...
eh banyak masa aku kan...hahaha...

dan nilah koleksi novel yang bertambah di masa cuti ni...
tunggu naik keje nanti, leh ar bersama2 novel yang berada di opis sana...
sok lusa aku dah bleh buka mini library di opis dah ni...hehehe...

cam biasa peveret novel aku ni mestilah keluaran ALAF 21...sudah semestinya kan...
dan penulis feveret aku selain AISYA SOFEA tu adalah ANIS AYUNI...

tapi, kadang2 aku dok layan jugak novel dari KAKINOVEL sana..cuma adalah 2-3 novel jek...tak banyak...kadang baca sinopsis best..cuma ayat yang digunakan buat aku jadi...tah la...saper yang dah baca sure tau lah...

nak komen lelebih kang kata aku memandai...so mari baca novel meh...daripada membaca majalah MANGGA tu...huhuhu...

notadijariku: sangat suka bila kedai buku PUSTAKA RAWANG sudah dibuka di deretan kedai P9 sana...bersebelahan dengan SPEEDMART 99...

4 comments

Friday, January 06, 2012 3:31:00 PM

wow banyaknya novel

Friday, January 06, 2012 3:57:00 PM

kak..eh tukar² novel dgn sy.. sy br abes bc satu novel ni.. memula lawak, dh ujung², leh lak nanges.. novel ni lg tacing dr citer ombak rindu..

Friday, January 06, 2012 4:47:00 PM

aku pn baru nk start balik baca novel
lama gile tinggalkan dunia baca novel
selalu baca katalog jek

Sunday, January 08, 2012 2:56:00 PM

aku pun suka baca novel..tp la nih tak leh dh sbb bulan depn nk exam..kena baca buku pelajaran..huhu.law, Human relationship..bla2.

Post a Comment