Monday, January 30, 2012

Sudah Tiba Masanya Kita Bertukar


ok...ari ni dah leh pakai header baru...
sajelah tukar angin...tahun baru nak plak pakai header baru kan...
nak buat sendiri memanglah aku tak tau...
so senang citer aku tempah jek kat Fiza Naman tu...
satu header RM10 sahaja...

ni header lama...

dan ni yang baru dipasang macam kat atas...
buh gambar anak3 la..
nak buh gambar sendiri segan...
malu nak pomote diri sendiri ah...
hahaha.... 

eh ada dua la...
corak jek lain²...
mekasih ye kak...
lain kali kita buat lagi...hehehe... 

sajelah kan..tahun baru, header pun nak baru...
walaupun dah agak terlambat sangat dah ni...
hehehe...

13 comments

Monday, January 30, 2012 9:32:00 AM

cantik gile kak header baru akak ....mmg pandai mak yong fiza tu buat...sweet....i like!

Monday, January 30, 2012 9:36:00 AM

nice tapi mamat sebelah ni spoil la wei.. tetutup muka dak iris

Monday, January 30, 2012 9:59:00 AM

comel!!! kipidap kak..

Monday, January 30, 2012 10:18:00 AM

comei ;)

Monday, January 30, 2012 10:20:00 AM

SO suwit..diserikan wajah anak2 yg suci tulus itew...triple H

Monday, January 30, 2012 10:29:00 AM

siyezzz comelll... =)

Monday, January 30, 2012 10:38:00 AM

muka si adik mmg lain bangat.....mcm anakpatung...

Monday, January 30, 2012 10:44:00 AM

comei...

Monday, January 30, 2012 10:46:00 AM

Sy jeles dgn 3 gambar baby kat atas. Nak ade yg kedua nie pun sy dah kecut perut.

Monday, January 30, 2012 11:02:00 AM

comey header baru.........

Monday, January 30, 2012 11:04:00 AM

cantik.. suka sangat..

lawo betui yg ke-3 ni..

Monday, January 30, 2012 11:20:00 AM

waa. pndai buat header// huhu l xpenah tukar lagi pon.. huu

jom hayati..=)
lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

Monday, January 30, 2012 3:01:00 PM

nak azam bila2 pun boleh...yg pnting tertunai...hihi

Post a Comment